logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲
[ شناسه خبر : ۶۲۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

وزارت فرهنگ اجازه ندهد موسیقی اصیل ایرانی دچار انحراف شود/ تا آخر دولت در زنجان می مانم

وزارت-فرهنگ-اجازه-ندهد-موسیقی-اصیل-ایرانی-دچار-انحراف-شود-تا-آخر-دولت-در-زنجان-می-مانم

استاندار زنجان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از سنت اصیل موسیقی ایران حفاظت کند تا دچار انحراف نشود.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای دایره بسیار وسیعی از فعالیت ها است.

وی با بیان اینکه در بین دستگاه های موجود در حوزه فرهنگ، فرهنگ و ارشاد اسلامی، در برگیرنده همه سلایق موجود در بخش فرهنگی است، افزود: به همین دلیل کار کردن در این حوزه بسیار سخت و دشوار اما شیرین است.

استاندار زنجان ادامه داد: در طول چهار دهه گذشته، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زیبایی حوزه فرهنگ را با همه سلایق مدیریت کند.

درویش امیری خاطرنشان کرد: ارشاد باید از سابقه دیرینه هنر حفاظت و حراست کند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از سنت اصیل موسیقی ایران حفاظت کند تا دچار انحراف نشود.

وی با بیان اینکه توجه به موسیقی،سینما، تئاتر و جشنواره ها مختلف از ماموریت های وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: در طول مدت حضورم در زنجان می توانم بگویم که فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به درستی و زیبایی ماموریت خود را عمل کرد.

این مسئول بیان داشت: رنگ بوی اعتقادی و دینی در ماموریت های ارشاد اسلامی به ویژه در زنجان محسوس بود اگر چه برخی ها برنمی تابیدند.

وی گفت: جشنواره شکوه شکیبایی متعلق به آخرین سفیر عاشورا در زنجان برگزار شد، با وجود اینکه بخشی از جامعه با استقبال کم نظیری حضور می یافتند و بخشی هم به نوعی رفتار می کردند که این ماموریت اخلاقی و معرفتی چون ارشاد برگزار می کند، غریبانه برگزار شود.

مقام عالی استان ادامه داد: با رفتن مقدم به البرز موافق نبودم،اما مطرح شدن افراد به جای مقدم افراد شایسته ای بودند اما به چند دلیل قرعه به نام کرباسی زده شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه رویکرد دولت استفاده از توان جامعه زنان بود و به همین دلیل کرباسی انتخاب شد، افزود: در سازمان میراث فرهنگی نیز کرباسی موفقیت های مطلوبی داشت و منشا آرامش در این سازمان بود.

وی گفت: کرباسی در زمینه های فرهنگی و هنری توانمند خواهد بود و قطعا کارنامه درخشانی خواهد داشت.

مقام عالی استان گفت :از همین جا اعلام می‌کنم که تا آخر دولت در زنجان هستم، هر چند هر از گاهی شایعاتی در مورد رفتن بنده مطرح می‌شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر