logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۶۰۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور هنرمندان زنجانی؛

سالن ماندگار تئاتر زنجان افتتاح شد/ سالن ماندگار چراغ رونق تئاتر زنجانی ها

سالن-ماندگار-تئاتر-زنجان-افتتاح-شد-سالن-ماندگار-چراغ-رونق-تئاتر-زنجانی-ها

با حضور جمعی از هنرمندان زنجانی؛سالن ماندگار تئاتر زنجان افتتاح شد.

به گزارش موج رسا;ناصر مقدم در مراسم افتتاح سالن تئاتر «ماندگار» انجمن هنرهای نمایش استان زنجان، اظهار داشت: سالن تئاتر ماندگار با زیر بنای 220 مترمربع در آبان ‌ماه سال ‌جاری در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان کلنگ‌ زنی شد.

وی با بیان اینکه این سالن در کمتر از چهار ماه به بهره ‌برداری رسید،خاطرنشان کرد: این سالن با اعتباری بالغ بر 8 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بخشی از این اعتبار از محل سازمان مدیریت و بودجه استان تامین شده است،ادامه داد:سالن تئاتر «یادگار» یکی دیگر از سالن‌ های تئاتر زنجان است که به فاصله کوتاهی از سالن ماندگار احداث شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اعتبار صرف شده برای ساخت این دو سالن تئاتر استان از محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودجه استان با مبلغ 160 میلیون تومان عنوان کرد.

 مقدم گفت: با افتتاح دو سالن تئاتر «ماندگار» و «یادگار» در فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهرستان زنجان، چراغ رونق هنر تئاتر در استان روشن شده است؛ چراکه هنرمندان استان نیاز مبرم به این دو سالن داشتند.

وی با اشاره به احداث سینمای«تجربه» در استان زنجان،بیان داشت: مجوز تاسیس این سینما اخذ شده است.

این مسئول بیان داشت: این سینما در فرهنگسرای امام خمینی (ره) احداث می شود و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان قول مساعد در تامین اعتبار و تجهیز این سینما به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داده است.

در ادامه این مراسم، مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان اظهار داشت:سالن تئاتر یکی از نیازهای مهم تئاتر استان زنجان محسوب می شود.

حسین نجفی خاطرنشان کرد: احداث سالن ماندگار و یادگار در شهرستان زنجان موجب اتفاقات خوب در تئاتر استان زنجان می شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر