logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۶۰۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان

هنوز احکام متخلفان انتخابات اخیر زنجان قطعی نشده است/ برخی را در زنجان محکوم کردیم

هنوز-احکام-متخلفان-انتخابات-اخیر-زنجان-قطعی-نشده-است-برخی-را-در-زنجان-محکوم-کردیم

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: برای برخی پرونده های تخلفات انتخابات اخیر منع پیگرد صادر کردیم که اخلاقا، قانونا و شرعا مجاز نیستیم احکام را پیش از قطعی شدن اعلام کنیم.

به گزارش موج رسا; جعفر گلمحمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود برخی از مدیران ارشد استان زنجان بعلت تخلفات انتخاباتی، احکامی مثل انفصال از خدمت گرفته اند، گفت: برخی احکام برای متهمان صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بدون اشاره به جزییات احکام صادره برای متهمان تصریح کرد: برای برخی از افراد پرونده های تخلف را در زنجان تشکیل دادیم و برخی را نیز محکوم کردیم.

گلمحمدی با بیان اینکه برخی از پرونده ها از زنجان خارج شده است، افزود: برخی پرونده ها در تهران تشکیل شده و ممکن است در مراحلی مثل تجدید نظر باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: برای برخی پرونده ها نیز منع پیگرد صادر کردیم که اخلاقا، قانونا و شرعا مجاز نیستیم احکام را پیش از قطعی شدن اعلام کنیم.

به گزارش نسیم زنجان، در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر که در ابتدای سال برگزار شد، تخلفات گسترده ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منعکس گردید که واکنش های بسیاری نیز در پی داشت.

در انتخابات شورای شهر زنجان، کاندیداهای شکست خورده مدعی تخلفات گسترده ای شدند و تا مدتها پیگیر خواسته خود بودند و برخی نیز خواستار ابطال انتخابات شدند.

از همان ایام زمزمه هایی مبنی بر محکومیت برخی مدیران ارشد استان زنجان بعلت تخلفات انتخاباتی مطرح شد و حتی احکامی همچون انفصال از خدمت برخی مدیران، در محیط های سیاسی و رسانه ای منعکس شد.

اگرچه برخی احکام بصورت بدوی صادر گردیده است؛ ولی با وجود گذشت حدود ۱۰ ماه از انتخابات و در جریان بودن پرونده های انتخاباتی، هنوز هیچ خبری مبنی بر نتیجه بررسی پرونده های انتخاباتی منتشر نشده است.

منبع:نسیم زنجان

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر