logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۵۸۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

کاهش 5 درصدی مصرف آب در استان زنجان/ بیش از 1571 انشعاب غیر مجاز در استان زنجان شناسایی شد

کاهش-5-درصدی-مصرف-آب-در-استان-زنجان-بیش-از-1571-انشعاب-غیر-مجاز-در-استان-زنجان-شناسایی-شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به شناسایی انشعابات غیرمجاز در استان زنجان گفت: 1571 انشعاب غیر مجاز در استان زنجان شناسایی شد.

به گزارش موج رسا; علیرضا جزء قاسمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شرکت آب فاضلاب زنجان برای جلوگیری از انشعابات غیر مجاز در استان زنجان اظهار کرد: امسال بیش از یک هزار و 571 انشعاب غیر مجاز در شهر‌های استان زنجان شناسایی شد.

وی تصریح کرد: 878 مورد از این انشعابات استاندارد سازی و تبدیل به مجاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: بیشترین انشعاب غیر‌مجاز را با بیش از یک هزار مورد مربوط به شهر زنجان و کمترین انشعابات غیر‌مجاز شناسایی شده را در بین مراکز شهر‌ستانهای استان مربوط به شهر آببر بوده است.

وی بیان کرد: در همین زمان بیش از 6 هزار و 900 کنتور معیوب در استان شناسایی شده که از این تعداد تاکنون نزدیک به 8 هزار مورد تعویض و استاندارد سازی شده است.

جزء قاسمی خاطر نشان کرد: امسال در سال جاری 157 مورد معافیت حق انشعاب برای مساجد و افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در استان زنجان اعمال شده است.

وی مصرف آب مشترکین در 10 ماهه سال جاری در استان زنجان را نیز بیش از 44 میلیون متر مکعب عنوان کرد و افزود: امسال میزان مصرف آب در استان نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به کاهش 5 درصدی مصرف آب در استان زنجان افزود: کاهش مصرف آب در استان زنجان یک اتفاق بزرگی بوده و از مردم استان زنجان باید در این مورد تقدیر کرد.

وی به همکاری رسانه‌ها در مورد اطلاع رسانی از بحران در زنجان اشاره و ابراز کرد: در حال حاضر تعامل خوبی با رسانه‌ها در این راستا وجود دارد و رسانه‌ها تاثیر زیادی در کاهش میزان مصرف آب در استان زنجان داشتند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر