logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۵۶۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان:

تدارک 15000دقیقه ویژه برنامه دهه فجر در صدا و سیمای مرکز زنجان

تدارک-15000دقیقه-ویژه-برنامه-دهه-فجر-در-صدا-و-سیمای-مرکز-زنجان

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان از تدارک بیش از 15000 دقیقه ویژه برنامه برای گرامیداشت سی و نهمین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد.

مرتضی صفری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز زنجان امسال بمناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه ریزی گسترده ای را انجام داده است .

وی با بیان اینکه اولین ویژه برنامه سیما «طلوع چهل» نام دارد که در 13 شب به صورت زنده و هر شب با حضور کارکنان و خانواده های یکی از ادارات استان برگزار خواهد شد،گفت: این برنامه شامل آیتم های متنوعی است .

این مسئول ادامه داد: دیگر ویژه برنامه سیما فجر انقلاب در شهرستان ها است که در قالب 8 برنامه به شهرستان های استان سفر کرده و با حضور مسئولین و مردم به بیان خدمات و دستاوردهای اتنقلاب اسلامی خواهد پرداخت .

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان ادامه داد:شبکه اشراق علاوه بر این، برنامه ها و مستندهای مختلفی نیز تدارک دیده است که از آن جمله می توان به  10 برنامه 30 دقیقه ای با عنوان «واژه های انقلاب»  با موضوع مشاعره با اشعار انقلابی ، مستند «دستاورد »  در 10 قسمت 25 دقیقه ای با موضوع بیان توسعه ، پیشرفت و دستاورد های انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی اشاره کرد.

صفری افزود: مستند 40 دقیقه ای نگاه با موضوع پرداخت به دستاوردهای علمی انقلاب ،مستند 40 دقیقه ای سید عشق با موضوع  زندگینامه آیت الله موسوی زنجانی از مبارزین فقید دوران انقلاب ، مستند 52 دقیقه ای زمستان سبز با موضوع بررسی حوادث قبل از انقلاب در زنجان  و فیلم داستانی کوتاه 45دقیقه ای  با عنوان گنجینه در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این دهه است.

وی گفت: معاونت سیما همچنین سایر برنامه های روتین خود را نیز با حال و هوای این ایام مبارک پخش خواهد کرد .

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان بیان داشت:معاونت صدای مرکز نیز با برنامه های پرباری به استقبال دهه مبارک فجر خواهد رفت و ویژه برنامه «رادیو انقلاب» با موضوع پوشش جشن های برگزار شده در شهرستانهای استان در  8 ویژه برنامه 60دقیقه ای پخش می شود.

صفری بیان داشت: 10 برنامه 75 دقیقه ای با عنوان «انقلاب حماسه سی» ، 10 نمایش 30 دقیقه ای و 2 مستند 30 دقیقه ای با عنوان «وقایع انقلاب» ، ویژه برنامه دستاورد با حضور مسئولین استانی برای بررسی برکات و پیشرفتهای صورت گرفته در استان پس از انقلاب در 10 برنامه 30 دقیقه ای ، ویژه برنامه هایی است که در رادیوی استانی برای این ایام تدارک دیده شده است .

وی افزود:طبق هماهنگی های صورت گرفته یک اجرای مشترک با رادیو سراسری انقلاب نیز در برنامه های رادیو گنجانده شده که با حضور استاندار زنجان ، دستاوردهای انقلاب در استان به سمع مخاطبان این رادیو در سراسر کشور رسانده خواهد شد . همچنین دو اجرای مشترک نیز با مرکز اردبیل در برنامه انقلاب حماسه سی پیش بینی شده است .

این مسئول یادآور شد:علاوه بر این در برنامه های سلام زنجان و کندیمیز رادیو نیز به صورت ویژه به این ایام پرداخت خواهد شد .

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان ادامه داد: سایر برنامه های روتین رادیوی استانی نیز هر کدام به فراخور موضوع به این مناسبت مهم پرداخت خواهند کرد . 

صفری افزود: معاونت خبر مرکز نیز همگام با سایر معاونت تولیدی امسال برنامه ریزی مدونی برای دهه فجر انجام داده است .

وی بیان داشت:مهمترین برنامه معاونت خبر برای این دهه «گام چهل» نام دارد که با حضور مسئولین و مدیران دستگاههای مختلف اجرایی به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف پرداخت خواهد کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در بخش خبری 23 سیما و همچنین 16 رادیو به بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرهای مختلف استان از زبان فرمانداران شهرستانها پرداخت خواهد کرد .

وی افزود: پوشش رخدادها ، افتتاح ها و مراسمات مختلف در سطح استان در این دهه از دیگر برنامه های خبر خواهد بود .

لازم به ذکر است امسال در دهه فجر بیش از 1500 دقیقه در شبکه استانی به مسئولین دستگاههای اجرایی و مدیران استان و شهرستانها اختصاص داده شده تا به بیان دستاوردها ، پیشرفت ها و توسعه استان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بپردازند .//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر