logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۵۶۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

10 کانون فرهنگی و هنری مساجد در زنجان افتتاح می شود/ نقش تاثیرگذار مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی

10-کانون-فرهنگی-و-هنری-مساجد-در-زنجان-افتتاح-می-شود-نقش-تاثیرگذار-مساجد-در-پیروزی-انقلاب-اسلامی-

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛10 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان افتتاح می شود.

 یوسف عباسی، در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ظهارداشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های متعددی را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه ٢٢ عنوان برنامه در سال جاری از سوی این کانون ها اجرا می شود، ادامه داد: نمایشگاه مطبوعات با عنوان  روزشمار انقلاب در این دهه برگزار می شود.

این مسئول ازبرگزاری مسابقات جام دیجیتال و یادواره شهدای انقلاب در کانون های مساجد زنجان خبر داد و گفت: همچنین 10باب کانون فرهنگی و هنری در سطح استان افتتاح می شود.

 عباسی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم،بیان داشت: برگزاری مسابقه پیامکی، نمایشگاه نقاشی با موضوع انقلاب، برگزاری مسابقات خاطره‌گویی و مسابقه بازی‌های یارانه‌ای از دیگر برنامه های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در دهه فجر است. 

وی با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مساجد همواره در این زمینه پیشتاز بوده و بسیاری از فعالیت های انقلابی در مساجد انجام می شد.

این مسئول با بیان اینکه انقلابیون برای اطلاع از آخرین اعلامیه های امام راحل در مساجد گردهم می آمدند، ادامه داد: جرقه های انقلاب اسلامی از مساجد زده شد.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به نقش مساجد استان پیروزی انقلاب اسلامی،یادآور شد:مسجد ولیعصر(عج) یکی از مساجد فعال در دوران انقلاب بود.

عباسی با بیان اینکه انقلابیون با تجمع در این مسجد و راهپیمایی در خیابان ها اعتراض خود به رژیم پهلوی را اعلام کردند،ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز مساجد نیروهای امدادی و کمک های پشت جبهه را ساماندهی می کردند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر