logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۵۵۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آبفای شهرستان زنجان خبر‌داد

استاندارد سازی بیش از 1000 مورد انشعاب فرسوده در شهر زنجان

استاندارد-سازی-بیش-از-1000-مورد-انشعاب-فرسوده-در-شهر-زنجان

مدیر امور آبفای شهرستان زنجان از استاندارد سازی بیش یک هزار مورد انشعابات فرسوده آب در شهر زنجان طی 9 ماهه سال جاری خبر‌داد.

به گزارش موج رسا; داوود رستم خانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقای خدمات آب رسانی به مشترکین از نظر کمی و کیفی‌، مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب‌، خارج کردن و بازسازی انشعابات فرسوده با قدرت بالا از برنامه‌های اساسی و تدوین شده این امور است.

وی تصریح کرد: با اجرای این عملیات‌، اصلاح و بازسازی انشعابات فرسوده مشترکین شهر زنجان توسط پیمانکار بخش خصوصی و نظارت امور بهره برداری انجام می‌شود که در همین راستا موجبات کاهش پرت آب و ارتقاء سطح کیفی آب از نظر بهداشتی و رضایت مشترکین را فراهم می کند.

مدیر آبفای شهرستان زنجان از برطرف شدن بیش از دو هزار و 900 مورد شکستگی انشعابات در زنجان خبرداد و افزود: در سال جاری بیش از دو هزار و 900 مورد شکستگی انشعابات در زنجان برطرف شده است.

وی ابراز کرد: در همین زمان 521 مورد شکستگی شبکه توزیع نیز رسیدگی شده است.

رستم خانی با اشاره به اینکه امور آبفای شهرستان زنجان با جدیت و تلاش وافر در صدد رفع به موقع شکستگی های شبکه توزیع و انشعابات می باشد گفت: به منظور کاهش هدر رفت آب ، اکیپ های اتفاقات و رفع شکستگی شبکه توزیع آب شهر زنجان به صورت مستمر نظارت می شوند تا همه شکستگی‌های اعلامی در همان روز رسیدگی و رفع اتفاق شوند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر