logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۵۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با اول بهمن ماه؛

مراسم اختتامیه جشنواره شکوه شکیبایی زنجان برگزار می شود

مراسم-اختتامیه-جشنواره-شکوه-شکیبایی-زنجان-برگزار-می-شود

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روز یکشنبه مراسم اختتامیه جشنواره شکوه شکیبایی زنجان برگزار می شود.

قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طبق تقویم فراخوان، پنج دی‌ماه به عنوان آخرین مهلت شرکت در جشنواره شکوه شکیبایی تعیین شده بودو

وی با بیان اینکه ١٨ دی‌ماه نتایج این جشنواره اعلام شد، خاطرنشان کرد: به همین مناسبت مراسم اختتامیه این جشنواره روز یکشنبه یکم بهمن ماه سال جاری در زنجان برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه با اضافه شدن بخش هنری به جشنواره امسال شکوه شکیبایی،ادامه داد: این جشنواره امسال در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کتاب آثار منتخب جشنواره سال گذشته نیز در دست چاپ است،ادامه داد:بخش فرهنگی این جشنواره در قالب شعر، داستان و دلنوشته(فارسی و ترکی) و بخش هنری نیز در قالب نقاشی‌خط است.

قاسمی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور حسینی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی برگزار می شود.

وی افزود: گرامی ‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار بر‌تر فرهنگی هنری در زمینة سیره، شخصیت و معارف حضرت زینب (س) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار از دیگر برنامه های این جشنواره محسوب می شود.

این مسئول با اشاره به تجلیل از نفرات اول تا سوم هر بخش در اختتامیه، گفت: مقامات استانی از جمله استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این مراسم حضور دارند.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مقاماتی برای شرکت در این جشنواره دعوت شده اند.

قاسمی بیان داشت: برنامه مشاعره امسال به عنوان برنامه جانبی این جشنواره حذف شده است.

وی از دریافت ١٥٠ اثر توسط دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی حضرت زینب(س) شکوه شکیبایی خبر داد و گفت: آثار برگزیده معرفی می شوند.//ن

 

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ ]
جندین سال است در حوزه فرهنگ وهنر بدون اینکه برنامه ای برگزار شود اختتامیه برگزار می شود
فرم ارسال نظر