logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۵۴۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان زنجان:

توسعه اقتصاد مهارت‌بنیان مورد توجه قرار گیرد/ برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی صنعتی برای مربیان

توسعه-اقتصاد-مهارت‌بنیان-مورد-توجه-قرار-گیرد-برگزاری-دوره‌های-آموزش-تخصصی-صنعتی-برای-مربیان-

مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه همیت پژوهش در جهت دست‌یابی به پیشرفت و توسعه بر کسی پوشیده نیست، گفت: توسعه اقتصاد مهارت‌بنیان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش موج رسا; محمدرضا انصاری در جلسه تقدیر از پژوهشگران برتر اداره کل فنی وحرفه‌ای استان در مورد جایگاه پژوهش اظهار کرد: موضوع پژوهش ریشه در فرهنگ آموزه‌های دینی ما دارد.

وی با بیان اینکه اهمیت پژوهش در جهت دست‌یابی به پیشرفت و توسعه بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: امروزه در جهان، پژوهش و تحقیق در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه آموزشهای فنی و حرفه‌ای وسیله‌ای برای ارتقا و توسعه پایدار و نیز زدودن فقر از جامعه است، خاطرنشان کرد: 80 درصد مشاغل موجود در کشور مستلزم دریافت آموزشهای فنی و حرفه است.

 وی با اشاره به اینکه رویکرد نو اندیشه، تفکر و مهارت نو می‌خواهد، ابراز کرد: دوره‌های آموزشی تخصصی صنعتی برای مربیان نیز در دستور کار قرار دارد.

انصاری هدف از تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي استاني را ارتقاي سطح استانداردهاي آموزش مهارت در كشور و ايجاد بستر مناسب براي ارتقاي مهارت‌هاي حرفه‌اي كشور تا سطح مهارت هاي جهاني عنوان کرد.

 در ادامه نقطه نظرات اعضای کارگروه تخصصی به صورت پرسش و پاسخ و ارائه پیشنهادات جهت پیشبرد اهداف بخش خصوصی در امر آموزش و بالا بردن کیفیت آموزشی مطرح شد.

در پایان این جلسه از 8 پژوهشگر برتر با تقديم لوح و هدايايي تقدير به عمل آمد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر