logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۵۳۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان زنجان:

توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان دستگیر شدند/ کشف بیش از 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در زنجان

توزیع-کنندگان-مواد-مخدر-در-زنجان-دستگیر-شدند-کشف-بیش-از-5-کیلوگرم-مواد-مخدر-از-نوع-شیشه-در-زنجان

رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان زنجان با اشاره به دستگیری سوداگران مواد مخدر در زنجان گفت: از این افراد بیش از 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش موج رسا; سعید بابایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مواد مخدر از نوع شیشه در زنجان اظهار کرد: شب  گذشته 5 کیلو و ۴۹۸ گرم شیشه از یک دستگاه خودروی سواری پیکان در اتوبان زنجان- قزوین کشف و ضبط شد، و فرد متهم دستگیر شد.

وی اظهار کرد: ۲ نفر از همدستان این سوداگر مرگ نیز در یکی از روستا‌های شهرستان زنجان در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان افتادند.

رئیس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان زنجان بیان کرد: مواد کشف شده در خودروی سواری پژو پرشیا جاسازی شده بود و متعلق به این متهمان بود که توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه این سوداگران با همدستی یکدیگر اقدام به توزیع توزیع می‌کردند بیان کرد: این سوداگران مرگ با همدستی یکدیگر و به قصد توزیع در سطح شهرستان زنجان داشتند و این مواد مخدر را از استان‌های مرکزی وارد این استان می‌کردند دستگیر شدند.

بابایی با اشاره به میزان کشف مواد مخدر در شش ماهه نخست امسال گفت: ۶ ماه نخست امسال نزدیک به ۸۵۹ کیلوگرم انواع مخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر زنجان کشف و ضبط شد که بیشترین نوع آن با ۳۲ درصد به تریاک اختصاص داشت.

وی همچنین با اشاره به همکاری خوب مردم استان زنجان با پلیس گفت: در این راستا مردم زنجان با پلیس همکاری خوبی دارند.

//ع

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴