logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۵۳۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

مشکلات آب شرب شهر زرین‌رود برطرف می‌شود

مشکلات-آب-شرب-شهر-زرین‌رود-برطرف-می‌شود

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به بهره بر داری از مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر زرین رود از توابع شهرستان خدابنده گفت: مشکلات تأمین آب شرب در زرین رود خدابنده برطرف می‌شود.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از احداث و بهره برداری از مخزن 2000 متر مکعبی شهر زرین رود خبر داد و اظهار کرد: با اجرای این طرح ها آب پایدار و سالم برای شهر زرین رود تامین شده و تلاش خواهیم کرد وضعیت مطلوب آب در این شهر تثبیت شود.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به وضعیت بحرانی آب در این شهر اشاره و ابراز کرد: با اقدامات در دست اجرا بخشی از مشکلات آب در ای شهر برطرف می‌شود.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه در چند سال اخیر 2 چاه به منظور تامین آب شرب در این شهر حفر شده است بیان کرد: 8 کیلومتر خط انتقال و 17 کیلومتر اصلاح شبکه از محل منابع عمرانی و داخلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهر زرین رود در جذب منابع عمرانی و داخلی به ویژه در سال های اخیر پیشرو بوده است افزود: در این راستا برای حل مشکلات در این شهر نیازمند همکاری و مساعد نماینده مجلس و فرماندار خدابنده هستیم.

جزء‌قاسمی در ادامه با اشاره به اصلاح شبکه اب شهر قیدار نیز گفت: شبکه آب در این شهر به طول 100 متر اصلاح شده است.

وی خاطر نشان کرد: این عملیات در کوچه آذر 3 با تعداد  30 مورد انشعاب انجام شد.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افت فشار شبکه و کمبود آب در کوچه آذر 3 گفت: پس از درخواست اهالی برای رسیدگی به این موضوع و همچنین به خاطر برودت هوا امور آبفای شهرستان خدابنده نسبت به اجرای این پروژه اقدام کرد.

وی افزود: در گذشته با توجه به بالا بودن فشار آب در شهر قیدار که موجب افزایش مصرف مشترکین ، پرتی آب و افزایش تعداد حوادث می‌شد این امور اقدام به متعادل سازی فشار شبکه شهر بین 2 تا 3 اتمسفر با نصب شیر‌های فشار شکن کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر