logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۵۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

پیشکسوتان سرمایه‌های ورزش استان زنجان هستند/ باید شأن و منزلت پیشکسوتان حفظ شود

پیشکسوتان-سرمایه‌های-ورزش-استان-زنجان-هستند-باید-شأن-و-منزلت-پیشکسوتان-حفظ-شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به جایگاه پیشکسوتان عرصه ورزش گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های ورزش استان زنجان هستند.

به گزارش موج رسا; مراسم تجلیل از چهار تن از زحمت کشان عرصه ورزش استان در محل دفتر هیئت پیشکسوتان با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و جمعی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش استان برگزار شد.

علی جوان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه ضمن تاکید بر مقام و منزلت پیشکسوتان و زحمت کشان عرصه ورزش، حفظ کرامت و احترام این افراد بر همگان واجب دانست و اظهار کرد: باید شأن و منزلت پیشکسوتان حفظ شود.

وی در خصوص حوادث و بی نظمی‌های روزهای اخیر از بزرگان و پیشکسوتان ورزش خواست به نوبه خود در این خصوص مدیریت کردند و با استفاده از تجربیات ارزشمند خود نسل جوان را راهنمایی کرده چراغ راهشان شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان ضمن یاد آوری یاد ونام شهدا خاطر نشان کرد: انقلاب و امنیت کنونی کشور را مدیون خون‌های پاک وجان فشانی‌های شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: باید همه قدر این نظام و امنیت را بدانیم و برای حفظ و صیانت از آن تلاش کنیم.

در این جلسه حمید امانلو از رشته دوومیدانی، محمود زرغام از رشته شطرنج، محمود قماشچی از رشته اسکی و بدمینتون، اعظم گلپیکری فرد از رشته ی والیبال و ایرج احمدزاده معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه مورد تجلیل قرار گرفتند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر