logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۵۲۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جامعه روحانیت مبارز استان زنجان تاکید کرد

مسئولان با درایت و تدبیر در رسیدگی به حق مردم کوشا باشند/ توطئه‌های دشمنان توسط ملت باهوش و بصیر ایران اسلامی خنثی می‌شود

مسئولان-با-درایت-و-تدبیر-در-رسیدگی-به-حق-مردم-کوشا-باشند-توطئه‌های-دشمنان-توسط-ملت-باهوش-و-بصیر-ایران-اسلامی-خنثی-می‌شود

جامعه روحانیت مبارز و جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با صدرو بیانیه‌ای با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به درخواست‌های مردم تاکید کرد که ملت ایران آگاهانه دشمن را مایوس خواهند کرد.

به گزارش موج رسا; جامعه روحانیت مبارز و جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با صدرو بیانیه‌ای با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به درخواست‌های مردم تاکید کرد که ملت ایران آگاهانه دشمن را مایوس خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به روان پاک بنیانگذار نظام جمهور اسلامی ایران و ارواح به خون خفته شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و سلام خالصانه به ساحت مقدس ولی عصر(عج) و نائب برحقش رهبری معظم انقلاب اسلامی وهمه تلاشگران جبهه حق علیه باطل.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با ناکامی در  تمام تلاش‌های مخرب بار دیگر، نظام متکی بر مردم و بنا شده بر خاک گلگون ایران اسلامی را نشانه گرفته است و با استفاده از احساسات پاک جوانان این مرز و بوم در فکر تضعیف این درخت تنومند ایران اسلامی است.

ملت باهوش، بصیر، با تدبیر و بااستقامت، تمام توطئه‌ها را خنثی کرده و این بار نیز آگاهانه دشمن را مایوس خواهند کرد.

از مسئولان نیز انتظار می‌رود، با درایت و تدبیر برای ناکامی دشمنان توطئه‌گر و رسیدگی به خواسته‌های به حق مردم عزیز کوشا باشند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر