logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۵۱۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

حماسه 9 دی خودجوش‌ترین و آگاهانه‌ترین حرکت مردمی برای دفاع انقلاب و ولایت بود/ راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی است

حماسه-9-دی-خودجوش‌ترین-و-آگاهانه‌ترین-حرکت-مردمی-برای-دفاع-انقلاب-و-ولایت-بود-راه-برون-رفت-از-مشکلات-اقتصادی-توجه-به-اقتصاد-مقاومتی-است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی خودجوش ترین و آگاهانه‌ترین حرکت مردمی برای دفاع انقلاب و ولایت بود.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به مناسبت ها هفته سالروز ولادت عبدالعظیم حسنی(ع) و همچنین حضرت عیسی (ع) را تبریک گفت.

وی با اشاره به در پیش بودن رو ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی اظهار کرد: زلزله‌هایی در مناطق مختلف کشور رخ داد، اینها امتحان الهی بوده که با توبه و استغفار با لطف و کرم خداوند دور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ولادت امام حسن عسکری(ع) این روز را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید تبریک گفت.

وی با اشاره به هفتم دی ماه سالروز شهادت آیت الله غفاری تصریح کرد: آیت الله غفاری مورد انواع شکنجه های رژیم پهلوی قرار گرفت اما ذره ای از ایمان و استقامتش کم نشد و به واقع وی اسوه ایمان و استقامت بود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به هفتم دی ماه سال 58 سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی بیان کرد: این روز یکی از روزهای ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی است، قدمهای خوبی در رابطه با ریشه کن کردن بیسوادی برداشته شده اما برای ریشه کن کردن کامل آن همت بیشتری لازم است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مقام معظم رهبری راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را توجه به اقتصاد مقاومتی عنوان فرموده اند، صاحب نظران و کارشناسان نیز درمان درد اقتصاد کشور و خروج از بن بست و رسیدن به استقلال اقتصادی را را اقتصاد مقاومتی می دانند.

وی با بیان اینکه باید توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی داشته باشیم، افزود: تولید کار و اشتغال، مبارزه با فساد و حفظ و گسترش وحدت در جامعه مواردی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه سازش ناپذیری در برابر دشمن نیز مورد تاکید قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمن ارکان نظام اسلامی از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام، قوه مقننه، قضاییه و مجریه را هدف قرار داده و به دنبال تضعیف آنها است.

وی با اشاره به حماسه 9 دی گفت: نهم دی ماه خودجوش ترین، بصیرترین، آگاهانه ترین حرکت مردمی برای دفاع از ستون خیمه انقلاب و اتحاد حول محور ولایت است.

خطیب جمعه زنجان بیان کرد: 9 دی ماه باید به عنوان یوم الله و یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی گرامی داشته شود.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴