logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۵۱۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خبرداد

نامگذاری 20 معبر و میدان زنجان به نام شهدا

نامگذاری-20-معبر-و-میدان-زنجان-به-نام-شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در سال جاری 20 معبر و میادین به نام شهدا نامگذاری شده‌اند.

علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: 50 حسینیه شهدا و مراکز فرهنگی گلزار شهداء فعال در استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 210 یادواره و یادبود در سال جاری با حضور مردم ولایی و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار شده است، ادامه داد: همچنین 502 مراسم، شامل گلباران، جشن و ... برگزار شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 353 بنر و طرح تبلیغی در استان اعم از تصاویر شهدا، طرح‌های مراسم مختلف، پوستر یادواره‌ها و ... و 120 طرح نمایشگاهی نیز در استان طراحی و تولید شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه هفت نمایشگاه در جنب یادواره‌ها برپا شده است، بیان کرد: در این مدت 20 معبر و میادین به نام شهدا نامگذاری شده‌اند.

کاظمی با اشاره به نصب 25 تابلو تبلیغی و یادمان شهدا در قالب تندیس، نقش برجسته، کاشیکاری و المان در سطح استان،بیان داشت:همچنین 5 تابلو تبلیغی در سطح شهر مرمت شده است.  

وی درباره ارتباط با خانواده‌های شاهد و ایثارگر گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر به صورت اینترنتی، تلفن 1616، سایر خطوط تلفنی، حضوری و ... با مرکز ارتباطات و مراجعات مردمی بنیاد استان و بنیاد سایر شهرستان‌‌ ارتباطات تنگاتنگی دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از این‌رو طی مدت آغاز دولت دوازدهم 16 هزار و 827 درخواست ایثارگران در مرکز ارتباطات و مراجعات ثبت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: همچنین 12 هزار و 180 ملاقات حضوری و 3 هزار و 86 مورد ارتباطات غیر حضوری ثبت شده است.

کاظمی با اشاره به پیگیری و ثبت بیمه‌ عمر 7 هزار و 341 نفر از والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان استان،بیان داشت: 10 هزار و 715 بیمه حوادث غیرمترقبه برای جامعه هدف عملیاتی شده است.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر