logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۸۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

نمایندگان مردم در مجلس مدرس‌وار از حقوق مردم و انقلاب اسلامی دفاع کنند/ دشمنان درصدد از بین بردن وحدت مسلمانان هستند

نمایندگان-مردم-در-مجلس-مدرس‌وار-از-حقوق-مردم-و-انقلاب-اسلامی-دفاع-کنند-دشمنان-درصدد-از-بین-بردن-وحدت-مسلمانان-هستند

امام جمعه ایجرود باتاکید بر اینکه دشمنان ایران امروز در خوارترین ایام هستند و ذلیل‌ترین ایام برای آنها است زیرا داعش در سوریه و عراق شکست خورده است و امروز جبهه مقاومت به برکت تفک بسیجی پیروز شده است، گفت: حکومت جمهوری اسلامی ایران نمایان گر قدرت مردم سالاری دینی است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد باقر مقدمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه کار خیلی بزرگی رزمندگان ما انجام دادند و حکومت داعش را سرنگون کردند، اظهار اشت: مردم امروز به برکت انقلاب اسلامی و فرهنگ قرآنی نشات گرفته از آن، در امنیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست و این امنیت توسط تمام نیروهای مسلح حاصل می‌شود و دستگاه‌های قضا و مسئولان خدمتگزار مردم هستند، افزود: دشمنان ایران امروز در خوارترین ایام هستند و ذلیل‌ترین ایام برای آنها است زیرا داعش در سوریه و عراق شکست خورده است و امروز جبهه مقاومت به برکت تفک بسیجی پیروز شده است.

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه پیروزی در برابر گروهک‌های تروریستی هم چون داعش در منطقه تنها به‌وسیله اتحاد مردم و با تفکر بسیج شکل گرفت، ادامه داد: اتحاد مردم در هر زمان باعث شکست هیمنه دشمنان شده است.

حجت الاسلام مقدمی با تاکید بر اینکه دشمنان از انقلاب اسلامی ضربه خورده و تحقیر شده‌اند و امروز برخی از کشورها حلقه به گوش استکبار هستند و ما یک راه داریم و آن هم استقامت و بندگی در راه خدا است تا بتوانیم به سعادت برسیم، اضافه کرد: تفرقه افکنی در بین مسلمانان از جمله نقشه شوم دشمنان است تا با تفرقه افکنی بتوانند به مقاصد شوم خود برسند.

حجت الاسلام مقدمی ضمن تبریک هفته وحدت، عنوان کرد: اولین روز از هفته وحدت را به امت اسلامی تبریک می گویم.

وی بیان کرد: دشمنان درصدد از بین بردن وحدت مسلمانان هستند و این سفارش معمار کبیر و خلف صالح ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) که وحدت مسلمانان باید به تمام معنا منسجم تر شود و تا به امرروز ما شاهد آن هستیم که اتحاد مسلمانان باعث سر افکندگی دشمنان شده است.

خطیب جمعه ایجرود با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس، گفت: شهید مدرس شخصیتی مؤمن، متدین و انقلابی بود که به دلیل شجاعت و زیر باز ذلت نرفتن در تاریخ ایران ماندگار شد و باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شخصیت وی الگو گیری کنند.

امام‌جمعه ایجرود، افزود: نمایندگان مردم در مجلس باید مدرس وار از حقوق مردم و انقلاب اسلامی دفاع کنند و باید مجلسی تراز انقلاب اسلامی تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه شانزدهم آذر سالروز دانشجو است، گفت: تفکر اسکتبار ستیزی دانشجویان امروز باعث شده است تا دشمنان نتوانند نفوذی در تفکر دانشجویان انقلابی ما داشته باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر