logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۴۷۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره فرش استان زنجان:

صادرات 8 میلیون 722 هزار دلار فرش دستبافت از استان زنجان/ صادرات فرش از استان زنجان 10 درصد افزایش یافته است

صادرات-8-میلیون-722-هزار-دلار-فرش-دستبافت-از-استان-زنجان-صادرات-فرش-از-استان-زنجان-10-درصد-افزایش-یافته-است

رئیس اداره فرش استان زنجان با اشاره به میزان صادرات فرش از استان زنجان گفت: در هشت ماه نخست امسال حدود 8 میلیون 722 هزار دلار فرش از استان زنجان صادر شده است.

سید‌محسن جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان صادرات فرش از استان زنجان در یک ماه گذشته اظهار کرد: در آبان ماه امسال 617 هزار دلار با ارزش ریالی حدود 17 میلیارد ریال با مبدا تولید در استان زنجان بوده است.

وی به میزان صادرات فرش دستبافت در هشت ماهه امسال نیز اشاره و ابراز کرد: صادرات فرش استان زنجان در هشت ماه نخست امسال 8 میلیون و 722 هزار دلار که ارزش ریالی آن 285 میلیارد ریال بوده است.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان صادرات فرش استان زنجان در هشت ماه سال گذشته را 797 هزار دلار عنوان کرد و افزود: میزان صادرات فرش از استان زنجان در هشت ماه امسال 10 درصد افزایش یافته است.

وی به مبدا کشورهای صادراتی فرش استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر فرش‌های تولیدی دستبافت پشمی استان زنجان به کشورهای حاشیه خلیج فارس، لبنان، آلمان، کانادا، ایتالیا، آفریقای جنوبی و برزیل صادر می‌شود.

جعفری خاطر نشان کرد: فرش‌های ابریشمی تولیدی نیز عمدتا به کشورهای چین، ژاپن، روسیه و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر