logo
امروز : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۵۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

وحشت استکبار جهانی از قدرت نفوذ ایران/توطئه دشمنان تفرقه افکنی است

وحشت-استکبار-جهانی-از-قدرت-نفوذ-ایران-توطئه-دشمنان-تفرقه-افکنی-است

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه استکبار جهانی از قدرت نفوذ ایران اسلامی در دنیا وحشت دارد، گفت: توطئه دشمنان تفرقه افکنی در نظام مقدس اسلامی است که با عنایت پروردگار متعال همواره در هم شکسته است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد باقر مقدمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایجرود با اشاره بر اینکه طرح آمریکا پس از شکست رفراندوم استقلال کردستان عراق در صدد ایجاد طرح و توطئه جدید برآمد تا نفوذ بیش از پیش ایران اسلامی را از بین ببرد،اظهار داشت: آمریکا شکست‌های زیادی را در منطقه متحمل شده و یکی از آنها همین مسئله شمال عراق بود که با توان ارتش و نیروهای مردمی عراق و حمایت معنوی ما، شاهد بودید که توطئه های استکبار جهانی به‌هم ریخت و یکی بعد از دیگری خیانت ها و نقشه های شومش درهم شکسته شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان درصدد تفرقه افکنی در داخل هستند تا به مقاصد شوم خود برسند، افزود: پس از آنکه آمریکایی‌ها در شمال عراق، سوریه و یمن به نتیجه‌ای نرسیدند، از چند روز گذشته طرحی را در لبنان کلید زده‌اند.

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان یک توطئه بزرگی است که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها پی‌ریزی کرده‌اند و حتماً ناکام خواهند شد، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با تهمت های مختلف سعی دارند بین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای مسلمان تفرقه بیفکند.

حجت الاسلام مقدمی تاکید کرد: آمریکا از قدرت و نفوذ ایران اسلامی وحشت دارد.

خطیب جمعه ایجرود با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی غافل از این بودند که نظام اسلامی با پایه های معنوی توانمندی بنا نهاده شده است، اضافه کرد: فرزندان این سرزمین با تمام قوا با تکیه بر قدرت معنوی و عدم وابستگی به بلوک شرقی و غربی در مقابل متجاوزین خواهند ایستاد.

خطیب نماز جمعه ایجرود شهادت مظلومانه هشت تن از مرزبانان غیور نیروی انتظامی به دست اشرار کوردل را تسلیت گفت، و ادامه داد:مرزبان کشور حافظان امنیت کشور هستند.

وی با اشاره بر اینکه بیست و سوم آبان ماه سالروز حمایت از بیماران کلیوی است، تصریح کرد:حمایت و کمک به بیماران از اخلاق پسندیده است.
امام جمعه ایجرود با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اذعان کرد:مسئولین و خانواده ها بیشتر از بیش در این مهم تلاش کنند چرا که افزایش سرانه مطالعه با حمایت و تشویق در کشور افزایش می یابد.
وی در پایان با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی عظیم اربعین گفت:به لطف خدا این پیاده روی تبدیل به یک فرهنگ شده است که خیل عظیم عاشقان حسینی در این حرکت بزرگترین و عظیم ترین اجتماع جهانی است که قدرت اسلام و ایمان مردم را به رخ جهانیان کشیده است که از۶۰ کشور جهان حضور دارند.
ایجرود خبر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر