logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
[ شناسه خبر : ۴۴۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر موکب فاطمه الزهرای زنجان در نجف اشرف:

ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به زائرین در موکب فاطمه الزهرا(س) زنجان

ارائه-خدمات-پزشکی-و-دندانپزشکی-به-زائرین-در-موکب-فاطمه-الزهرا(س)-زنجان

مدیر موکب فاطمه الزهرای زنجان در نجف اشرف گفت: در این موکب یک واحد دندانپزشکی به صورت مجزا پذیرای زوار بوده و خدمات پزشکی به زائران اربعین ارائه می‌کند.

به گزارش موج رسا; از نجف اشرف، سید مرتضی محمدی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موکب فاطمه الزیاره زنجان در نسر کوفه به نجف به زوار خدمات ارائه می‌کند، اظهار کرد: این موکب پس از پل ثوره العشرین قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این موکب خدمات اسکان و پذیرایی به زوار ارائه می‌شود، تصریح کرد: کار آماده‌سازی این موکب از پنج آبان آغاز شده است.

مدیر موکب فاطمه الزهرای زنجان در نجف اشرف با بیان اینکه این موکب در هتل نیم ساخته این مسیر واقع شده است، گفت: برای آماده‌سازی این موکب توسط خادمان اقدامات ابتدایی از قبیل پاکسازی و ... انجام شده است.

محمدی با بیان اینکه در موکب فاطمه الزهرای زنجان در نجف اشرف در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام خدمات ارائه می‌شود، اضافه کرد: اسکان در این موکب به صورت روزانه و شبانه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه روزانه برای اسکان ۶۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی در این موکب ظرفیت ایجاد شده‌است، اظهار کرد: اسکان در دین موکب در دو بخش مجزای خواهران و برادران صورت می‌گیرد.

مدیر موکب فاطمه الزهرای زنجان در نجف اشرف با بیان اینکه در این موکب یک واحد دندانپزشکی به صورت مجزا پذیرای زوار بوده و خدمات پزشکی به زائران اربعین ارائه می‌کند، خاطرنشان کرد: در این موکب اقداماتی چون کفاشی زوار، برنامه‌های فرهنگی، اقامه نماز جماعت، توزیع چای به صورت روزانه و ... صورت می‌گیرد.

محمدی با بیان اینکه در موکب فاطمه الزهرای زنجان در نجف اشرف خادمان خواهر و برادر به زوار به صورت جداگانه خدماتی ارائه می‌کنند، افزود: این موکب ۲۲ خادم خواهر دارد.

وی با اشاره به اینکه کوچکترین خادم این موکب ۹ ساله سن داشته و در  بخش خواهران خدمت رسانی می‌کند، اظهار کرد: این موکب ۴۷ خادم برادر دارد.

مدیر موکب فاطمه الزهرای زنجان در نجف اشرف در پایان خاطرنشان کرد: این موکب تا دو روز پس از اربعین پذیرای زوار اربعین حسینی است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر