logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

13 آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است

13-آبان-روز-استواری-ملت-ایران-در-مقابل-ترفند-استکبار-است-

امام جمعه شهرستان طارم گفت: ۱۳ آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است.

به گزارش موج رسا; حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن دعوت نمازگزاران نسبت به رعایت تقوی الهی اظهار داشت: هوا پرستی نقطه مقابل حق پرستی است بنابراین بدترین گمراهی آن هست که انسان تابع خواهش های نفسانی خویش باشد.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در نماز جمعه افزود: از پیامبر گرامی اسلام روایت است هرکس از روی اعتقاد و باور و برای رضای حق تعالی در نماز جمعه شرکت نماید خداوند متعال او را خواهد بخشید.

امام جمعه طارم ضمن تشکر از سخنران قبل از خطبه اصغر یوسفی جانشین نیروی انتظامی بمناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، شفای تمام مریضان و مجروحان خصوصا سلامتی فرماندهی نیروی انتظامی طارم را از درگاه خداوند خواستار شد.

حجت الإسلام صادقی پور از برگزاری مراسمی متمرکز و منسجم در شب اربعین حسینی در مسجد امام خمینی شهر آببر خبر داد و گفت: این مراسم با حضور گسترده مردم  ولایتمدار، سخنرانی حجت الإسلام حسین فغانی مسئول سابق ستاد تبلیغات شهرستان طارم و مداحی ناصر مشکینی برگزار خواهد شد.

خطیب جمعه طارم از جمع آوری بیش از ۳۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی توسط اداره اوقاف و امورخیریه برای زائران کربلای حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: جمع آوری کمک برای مسلمانان مظلوم میانمار توسط جمعیت هلال احمر شهرستان طارم همچنان ادامه دارد.

وی همچنین شروع آسفالت ریزی معابر فرعی شهر آببر توسط شهردار جدید را قدمی خیر و مبارک دانست و یادآور شد: با توجه به اینکه این پروژه بعد از مدتها اجرایی شد و برای هر متری ۴۵ هزار تومان هزینه شده است مهم نگهداری این بیت المال از جانب مردم است.

امام جمعه شهرستان طارم رأی مجلس به وزیر نیرو را اقدامی مبارک برشمرد و تصریح کرد: دولتی که تمام وزیرهایش آماده است باید هر چه سریع تر برای حل مشکلات و آبادانی کشور گام بردارد.

صادقی پور خاطرنشان کرد: دو نکته قابل توجه رئیس جمهور در جمع وزیران یکی اختلاف بر سر مسائل جزئی و دیگری اعتراف به بد عهدی آمریکا بود.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان اظهار داشت: رئیس جمهور پیش قدم شد برای مذاکره با آمریکا ولی آنها عهدنامه ای را که با امضای شورای امنیت امضاء شده بود را نقض کردند که این نشانگر بی اعتمادی و پیمان شکنی آمریکایی ها است.

خطیب جمعه طارم گفت: ۱۳ آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است گفتنی است در این روز مهم تبعید حضرت امام خمینی (ره)به ترکیه، حمله به دانشگاه و مدارس و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط آمام اتفاق افتاد.

حجت الإسلام صادقی پور خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه از محل میدان امام علی شهر آببر به سمت مصلی نماز جمعه با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

منبع: برگ زیتون

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر