logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
[ شناسه خبر : ۴۲۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

شرکت‌های دانش بنیان استان زنجان باید مورد حمایت جدی قرار گیرند

شرکت‌های-دانش-بنیان-استان-زنجان-باید-مورد-حمایت-جدی-قرار-گیرند

استاندار زنجان بر ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان تاکید کرد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان استان زنجان باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

به گزارش موج رسا; اسد‌اله درویش امیری یکشنبه شب در کارگروه رفع موانع تولید با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین شرکت‌های دانش بنیان استان در راستای حمایت از آنها وجود ندارد، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی مدیریت استان، حمایت، رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان بوده و ضروری است تا این موضوع، مورد توجه مدیران استان باشد.

وی به اهمیت مصوبات و تصمیم‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اشاره کرد و افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از اختیارات بالایی برخوردار است و همه مصوبات آن، لازم الاجرا برای تمامی دستگاه‌های اجرایی استان است.

استاندار زنجان به وضعیت مصوبات این کارگروه اشاره کرد و گفت: کارگروه بنابر تشخیص اعضای آن و کار کارشناسی انجام شده، از تمامی بخش‌های اقتصادی، تولیدی، اجتماعی و سایر بخش ها، دفاع و حمایت می‌کند.

وی ابراز کرد: همچنین مصوبات نهایی آن، تکلیف اجرایی برای مدیران دارد و نباید توجیهی برای عدم اجرای این مصوبات از سوی مدیران مختلف، ارائه شود.
درویش امیری بر اهمیت توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی در جامعه تاکید کرد و گفت: دفاع از سیستم بانکی، بخش تولید، محیط زیست و بخش‌های مرتبط با سایر مسائل، مورد توجه مدیریت عالی استان قرار دارد و بر حسب تصمیم‌های اتخاذ شده، نسبت به اجرایی شدن مصوبات، تصمیم‌گیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص پاسخ به دستگاه های نظارتی در خصوص نحوه انجام مصوبات کارگروه، اظهار کرد: پاسخ به دستگاه‌های نظارتی در این زمینه، باید مطابق و متناسب با تصمیم های کارگروه انجام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها موظف هستند که مصوبات کارگروه تسهیل را عمل کنند افزود: در این راستا هیچ گونه توجیهی از سوی دستگاه‌ها قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه آنچه که در جلسه کاروه تسهیل و رفع موانع تولید تصمیم‌گیری می‌شود باید اجرا شود تصریح کرد: باید دستگاه‌ها تصمیم‌های نهایی کارگروه را عمل کرده و اجرا کنند.

درویش امیری افزود: باید مشکلات واحد‌های صنعتی به منظور رونق تولید در استان مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شود.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر