logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۲۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مديرعامل شرکت توزيع برق استان زنجان:

اقتصاد مقاومتی موجب توسعه زيرساخت هاي صنعت برق می شود

اقتصاد-مقاومتی-موجب-توسعه-زيرساخت-هاي-صنعت-برق-می-شود

مديرعامل شرکت توزيع برق استان زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی و توسعه زيرساخت هاي صنعت برق به منظور سرمايه گذاري در بخش توليد و اشتغال در سطح استان زنجان مورد توجه است.

به گزارش موج رسا; علیزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  تمامي خدمات قابل ارائه به مشتركين بي وقفه و شبانه روزي ادامه دارد.

وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتي ، توليد و اشتغال،گفت: این شعار برخاسته از نکته‌سنجی، آینده‌نگری و تدبیری هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اين شركت به عنوان راهبردی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه زيرساخت هاي صنعت برق به منظور سرمايه گذاري در بخش توليد و اشتغال در سطح استان، سرلوحه فعاليت هاي خود در سال جاري قرار داده است.

وي در خصوص نقش توزيع برق استان زنجان در پيشبرد شعار سال اقتصاد مقاومتي ،توليد- اشتغال، تصريح كرد: اين شركت در سال جاري توانسته است با برنامه ريزي هاي مدون گام هاي موثر و بلندي در راستاي پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و استراتژي هاي وزارت نيرو و شركت مادرتخصصي توانير بردارد.

علیزاده خاطرنشان کرد: در بخش تامين برق واحدهاي مولد صنعتي و كشاورزي كه بيش از 70درصد مصرف انرژي استان را به خود اختصاص داده اند و علاوه بر اشتغال مستقيم 1000 تن از پرسنل رسمي ، قراردادي و پيمانكاري؛  جذب 18تن از جوانان تحصيل‌كرده  نيز از طريق آزمون سراسري در سال جديد گوشه اي از برنامه هاي اين شركت در تحقق بندهاي اقتصاد مقاومتي توليد-اشتغال است.

وي خاطرنشان كرد: واضح است كه فعاليت هيچ واحد صنعتي بدون برق ميسر نمي‌باشد چرا كه صنعت برق از جمله زيربنايي ترين بخش توسعه كشور است و اكثر سرمايه گذاران از شروع فعاليت تا مراحل بعدي وابسته به برق هستند و اين شركت نيز تمام سعي و اهتمام خود را برای ارائه برق مطمئن و پايدار به سرمايه گذاران در بخش صنعت و كشاورزي بكار بسته است .

وي افزود: اين شركت با بهره گيري از توليدات داخل استان و نيروهاي انساني بومي توانسته است پروژه هايي از جمله توليد تابلوهاي هوشمند سكسيونر هاي كنترل از راه دور، سرويس و تعمير ترانسفورماتور، نصب واحداث پايه هاي روشنايي معابر با طرح جديد با هدف زيباسازي مبلمان شهري، تامين برق مساكن مهر وچندين طرح بزرگ را انجام دهد .

وي خاطرنشان كرد: در كنار ايجاد اشتغال مستقيم، اين شركت در راستاي انجام ماموريت و رسالت اصلي خود در خصوص برق رساني به مردم استان و نگهداري شبكه و ارائه برق پايدارو مطمئن، با فروشندگان و سازندگان تجهيزات برقي  معاملات بازرگاني زيادي دارد كه حجم معاملات قابل توجهي با توليد كنندگان داخلي انجام داده است كه نقش بسزايي در اشتغال زايي شركت هاي ياد شده دارد. این مسئول ادامه داد: اين ‌شركت با بكار گيري يكصد شركت پيمانكاري نيز پروژه هايي در قالب پروژه هاي توسعه و اصلاح شبكه هاي توزيع برق استان اجراشده است كه سهم بسزايي در فعاليت جوانان مستعد دارد.//ن

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر