logo
امروز : سه شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۴۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان:

جمعه‌نصر حماسه‌ همراهی مردم با رهبر بود

جمعه‌نصر-حماسه‌-همراهی-مردم-با-رهبر-بود-
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان گفت: جمعه نصر نشان‌گر حماسه حضور و همراهی مردم ایران با رهبر بود و جهان نظاره‌گر یک اجتماع عظیم از ملت ایران شد.

 رضا رحیم‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با ترور افراد مطرح در جبهه مقاومت سعی در تضعیف کردن این نیرو دارد که موفق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دشمن تهدیدات زیادی برای ترور شخصیت‌های مطرح در کشور انجام داده بود، ابراز کرد: این ترس را به خیال خود توانسته بود به جامعه تزریق کند و عملیات‌روانی انجام دهد که موفق نشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فردی معتقد، شجاع، دلیر است که در روز جمعه همپای آحاد مردم در نماز جمعه شرکت کردند و جهان نظاره‌گر یک اجتماع عظیم بود که به نماز جمعه‌نصر مشهور شد و مردم در این روز حماسه‌آفرین شدند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در نماز جمعه پیام خود را که پشتیبان ولایت فقیه هستند را به جهان مخابره کردند، افزود: رهبر ما در روزهای سخت نیز پشت و پناه ملت است و در هیچ عرصه‌ای مردم را تنها نمی‌گذارند و ملت ایران نیز عاشقانه ایشان را دوست دارند و پیام رهبر را با گوش و دل جان می‌سپارند و در راه تحقق سخنان گهربارشان سعی و تلاش دارند.

دبیر حزب‌ مؤتلفه اسلامی استان زنجان گفت: در طول تاریخ حضور میلیونی مردم در جمعه‌نصر فراموش نشدنی است و در این جمعه رهبر و مردم نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و مردم این سرزمین هرگز رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.

رحیم‌پور ادامه داد: مردم نشان دادند که هیچ واهمه‌ای از تهدیدات رژیم صهیونیستی نداشته و این حضور مردم در مصلی تهران حاوی یک پیام بزرگ است و دشمنان نظام از جمله رژیم جعلی و ارباب آن آمریکا بداند که رهبر انقلاب پا به پای مردم در عرصه حضور داشته و حتی در سخت‌ترین لحظات حامی آنان است و حضور مقتدرانه ایشان باعث دلگرمی مردم می‌شود.

وی گفت: وقتی که آژیر خطر در مناطقی که به دست رژیم صهیونیستی اشغال شده به صدا در می‌آید خبرنگاران در میدان هستند و اخبار را لحظه به لحظه مخابره می‌کنند و سران رژیم منحوس در پناهگاه‌های زیرزمینی خود پنهان می‌شوند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان ابراز کرد: مقام معظم رهبری در جمعه‌نصر پشت تریبون نماز جمعه حضور یافت و مخالفت ایران را با این حکومت ظلم و ستم بیان کرد و به کشورهای مسلمان هشدار داد که در مقابل رژیم منحوس باید ایستادگی و مقاومت کرد و جهانیان این پیام را دریافت کردند.

رحیم‌پور ادامه داد: جمعه‌نصر به جهان نشان داد که جمهوری اسلامی و رهبر عزیز آن چنان مقتدرانه و شجاع هستند که در برابر تهدیدات دشمنان در میدان هستند و حضور فعال دارند و رژیم کودک‌کش در نظر داشته باشد که روایت‌های نادرست تأثیری در جبهه مقاومت نخواهد داشت‌.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر