logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۴۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

شهید سنوار محصول صدور انقلاب اسلامی است

شهید-سنوار-محصول-صدور-انقلاب-اسلامی-است
امام جمعه شهرستان طارم گفت: شهید یحیی سنوار محصول صدور انقلاب اسلامی است و اندیشه و مکتب شهدا زنده بوده و رژیم صهیونیستی با دستان خودش قبر خود را کنده است و باید نابود شود و بیت‌المقدس آزاد و به آغوش فلسطین مظلوم و مقتدر برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه کشورهای عضو بریکس تقریباً نصف جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: بریکس یعنی (کشورهای برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی و...) نام گروهی از کشورهای بنیانگذار این اتحادیه به رهبری قدرت‌های اقتصادی نوظهور است.

بیشتر بخوانید

وی ابراز کرد: این گروه متشکل از 11 کشور بزرگ جهان با اهداف مهمی از جمله ایجاد ثبات اقتصادی و تأمین امنیت جهانی تأسیس شده است و با این اقدام مرگ دلار نزدیک بوده و امیدواریم با این اقدامات کارگشایی زیادی در کشور ایجاد شود.

 امام جمعه شهرستان طارم ادامه داد: هشتم آبان ماه شهادت محمدحسین فهمیده نوجوان سیزده ساله بسیجی است و امروزه همه شرمنده شهدا هستیم آنان سر دادند تا اقتدا و قدرت پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: باید در نظر داشت به دنبال افکار استکباری آمریکا نقشه‌های بسیار وجود دارد و مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید داشتند؛ ایران امروز قدرتمند شده است.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: امروزه دشمنان نقشه‌هایی برای متزلزل کردن بنیان خانواده، قدرت دفاعی و نظامی کشور و فرهنگ در نظر گرفته است و باید در تمام مسائل مربوطه قوی باشیم.

منصوری افزود: شهید یحیی سنوار محصول صدور انقلاب اسلامی است و اندیشه و مکتب شهدا زنده بوده و رژیم صهیونیستی با دستان خودش قبر خود را کنده است و باید نابود شود و بیت‌المقدس آزاد و به آغوش فلسطین مظلوم و مقتدر برسد.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان فلسطین و لبنان محصول صدور انقلاب اسلامی هستند که شهادت شهید حسین فهمیده فتح‌الباب آن است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر