logo
امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۱۴۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان:

تردد در محورهای زنجان روان است

تردد-در-محورهای-زنجان-روان-است-
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان گفت: وضعیت تردد در مسیرهای مواصلاتی استان زنجان مخصوصاً محور زنجان به تهم، طارم و گردنه خان‌چایی که کولاک مقطعی حاکم بود حالت عادی و روان دارد.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: وضعیت تردد در مسیرهای مواصلاتی استان زنجان مخصوصاً محور زنجان به تهم، طارم و گردنه خان‌چایی که کولاک مقطعی حاکم بود حالت عادی و روان دارد.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه افرادی که قصد تردد در محورهای ذکر شده را دارند قبل حرکت از وضعیت تردد خودرو در مسیرها مطلع شوند، افزود: استفاده از زنجیر چرخ امری مهم بوده که رانندگان کم‌تر به این مهم می‌پردازند.

 رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: پرهیز از تخلفات حادثه‌ساز در طول مسیر و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مخصوصاً عدم استفاده از تلفن‌همراه در طول مسیر، پرهیز از سرعت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان عقب خودرو امری حیاتی است.

 وی ابراز کرد: در بسیاری از تصادفات سرنشینان عقب خودرو آسیب‌های جدی می‌بینند که ناشی از نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودرو است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر