logo
امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۱۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه مطرح کرد:

سلطانیه چشم‌انتظار افتتاح استخر

سلطانیه-چشم‌انتظار-افتتاح-استخر
رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه با بیان اینکه از نظر ساختمانی و اجرایی در پروژه استخر سلطانیه هیچ مشکلی نداشته ولی از لحاظ حامل‌های انرژی با اداره گاز به مشکل برخورد کرده‌ایم، گفت: افتتاح استخر برای سال بعد هم مقدور نیست.

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه از نظر ساختمانی و اجرایی در پروژه استخر سلطانیه هیچ مشکلی نداشته ولی از لحاظ حامل‌های انرژی با اداره گاز به مشکل برخورد کرده‌ایم، گفت: موضوع حامل‌های انرژی را از اسفند ماه سال گذشته پیگیر بودیم ولی متولی اصلی، بحث اجرایی و نظارتی آن در دست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجه به برآوردی که برای میزان مصرفی که استخر سلطانیه خواهد داشت، باید یک پست گاز دایر شود. احداث پست گاز هم به یک فضای ۲۵۰ متری نیاز دارد که امکان‌پذیر نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه با اشاره به اینکه به این ترتیب افتتاح استخر برای سال بعد هم مقدور نیست، عنوان کرد: با توجه به مشکلات متعدد یک راهکاری پیدا کردیم که بتوانیم قسمت‌هایی از استخر را جدا کنیم، به صورتی که دو علمک و دو کنتور مجزا برای گاز بگیریم. با این روش میزان مصرف کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: این موارد گفته شده نیز بسیار زمان‌بر است و اگر مسئولان ذیربط همتی مضاعف به خرج دهند هر لحظه می‌توانیم استخر را به بهره‌برداری برسانیم.

خسروی با اشاره به جشنواره فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان شهرستان سلطانیه خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه سوم آبان ماه سال جاری به مناسبت هفته تربیت‌بدنی به‌صورت یک روزه در سالن کوثر به همت رؤسای هیأت ورزشی بانوان این برنامه تدارک دیده شده است.

وی گریزی به مسابقات چهارجانبه والیبال که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در سالن کوثر سلطانیه برگزار شده بود زد و گفت: این تیم‌های از استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، سلطانیه و خدابنده بود که در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه با اشاره به اینکه در رده نونهالان زنجان مقام اول، سلطانیه مقام دوم و آذربایجان شرقی مقام سوم را کسب کردند، افزود: در رده نوجوانان، تیم والیبال سلطانیه مقام اول، زنجان دوم و آذربایجان‌شرقی مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را تصاحب کردند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر