logo
امروز : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۴۱۳۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب مطرح کرد:

نگارش آثار مقاومت چراغی برای نسل آینده

نگارش-آثار-مقاومت-چراغی-برای-نسل-آینده
معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: نگارش آثار مقاومت فرهنگی است که نسل‌های متعدد و مبارزی را پرورش می‌دهد، نسلی با ایمانی خالص و عزمی استوار، آینده جامعه و اسلام را می‌سازند و سلاح‌های پیشرفته آمریکایی، گنبد دروغین، سلاح‌های اتمی و هیچ قدرت مادی جلودارش نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مهدی ابراهیم‌زاده امروز بعد از ظهر در شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و همچنین آیین رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب پاییز آمد که در مصلی زنجان در حال برگزاری است، گفت: این روزها تصاویر شهادت شجاعانه شهید یحیی سنوار و رشادت‌های او را شاهد هستیم و همه می‌دانند که از این شهید نسلی مبارزتر و باانگیزه‌تر تقدیم جبهه مقاومت خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر اینکه برخی از ما از نسلی هستیم که هم‌ سن و سال فرزندان شهید یوسفی محسوب می‌شویم، افزود: ما ایستادگی و مقاومت را از این شهدا درس گرفتیم و شهدای مدافع حرم دهه هفتادی هم از این شهدا آموختند.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اشاره به اینکه هنر و ادبیات تصویری از آینده جامعه است، تصریح کرد: ظهور آثار ویژه در این عرصه مورد توجه رهبر انقلاب است و گویا هنوز رهبر انقلاب با همان اشتیاق آن‌ روزها پس از جنگ تحمیلی موقع خواندن آثار ادبیات جهان و مقاومت که در قالب دفتر ادبیات و مقاومت منتشر می‌شود پیگیر مطالعه و خواننده حرفه‌ای این‌گونه آثار هستند و به‌تحسین، تقدیر و تشکر از این جریان اهتمام دارند.

وی بیان داشت: امروز شاهدیم پس از سال‌ها مراقبت و هدایت رهبر انقلاب از نهاد فرهنگ، ادبیات و پایداری، ناشران نویسندگان و کتب متعددی در شکوفایی این مسیر پدیدار شدند و امروز نویسندگان‌، کتاب‌ها و ناشران متعددی در این عرصه فعال شدند.

ابراهیم‌زاده با توضیح اینکه در نگاه اسلام متعهد انقلابی این پشتوانه فرهنگی است که نسل‌های متعدد و مبارزی را پرورش می‌دهد، متذکر زد: نسلی با ایمانی خالص و عزمی استوار، آینده جامعه و اسلام را می‌سازند و سلاح‌های پیشرفته آمریکایی، گنبد دروغین، سلاح‌های اتمی و هیچ قدرت مادی جلودارش نیست.

وی اظهار داشت: کتاب پاییز آمد که امروز در شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و در ایام سالگرد سفر رهبر انقلاب به استان زنجان معرفی می‌شود، یکی از ۶ کتابی است که اخیراً در هفته دفاع مقدس خبر انتشار یادداشت تمجیدآمیز رهبر انقلاب بر این کتاب منتشر شد.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این برنامه، عنوان کرد: به نمایندگی از دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از همگان در استان زنجان که شهر علم و تقوا و چهره‌های ماندگار است و زحمات نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان زنجان تقدیر و تشکر می‌کنم، این مراسم با عظمت یک رویدار زودگذر نیست بلکه نقطه شروعی بر جریان اثرگذار و پایدار در حوزه دفاع مقدس است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر