logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۱۳۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

حرکت مقاومت اسلامی به‌سمت قله‌های پیروزی است

حرکت-مقاومت-اسلامی-به‌سمت-قله‌های-پیروزی-است
مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: حرکت مقاومت اسلامی به‌سمت قله‌های پیروزی است و امروز تمام جهان استکبار پشت سر رژیم منحوس صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان روز جمعه در مراسم تکریم و معارفه امامان جمعه سابق و جدید زنجان با بیان اینکه جریان مقاومت اسلامی با تمام قوا در برابر رژیم منحوس صهیونیستی ایستادگی کرده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی جنایات زیادی در مناطق اشغالی انجام داده است و امروزه شاهد این جنایات هستیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با ریختن بمب‌های چند تنی بر سر زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع اوج ذلت خود را به جهان نشان داد، گفت: بر سر زنان و کودکان بی‌دفاع بمب ریختن هنر نیست و هنر آن است که یک گروه چند هزار نفری بعد از یک سال از انجام عملیات طوفان‌الاقصی، توانستند بعد از شهادت سید حسن نصرالله، مواضع این رژیم منحوس را با موشک مورد اصابت‌ قرار دهند.

مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه ملت ما در مدت ۴۵ ساله توطئه‌های مختلفی را مشاهده و تجربه کرده است، افزود: حرکت مقاومت اسلامی به سمت قله‌های پیروزی، امروز تمام جهان استکبار پشت سر رژیم منحوس صهیونیستی قرار دارد. 

مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: زنجان افتخارات بسیار بزرگی دارد و استان عرفان، فلسفه، فقه، جهاد و شهادت است و همه این افتخارات را یک‌جا دارد و این استان در دوران دفاع مقدس افتخار آفریده و در این مسیر شهدای بسیار بزرگی‌ را تقدیم‌ انقلاب اسلامی کرده است.

محمدیان با بیان اینکه از زحمات چندین ساله آیت‌الله علی خاتمی نماینده سابق ولی فقیه در استان کمال تشکر را دارم و با اشاره به انتخاب حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی به این سمت، گفت: ایشان امتیازات فراوان علمی، عملی و تجربیات فرهنگی دارند و خدمتگزار، قاری و حافظ کل قرآن و آشنا به مباحث عمیق قرآنی هستند و امیدواریم با حضور ایشان تحولات خوبی در عرصه مختلف به ویژه مباحث قرآنی در استان به وقوع بپیوندد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹