logo
امروز : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۱۲۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

مردم تخلفات صنفی را گزارش دهند

مردم-تخلفات-صنفی-را-گزارش-دهند-
فرماندار ابهر گفت: مردم تخلفات کم‌فروشی و گران‌فروشی اصناف مختلف را به سامانه نظارت و بازرسی، با شماره ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و سایر نهادهای مربوطه گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ احمد ذوالقدر امروز صبح در جلسه تنظیم بازار ضمن تقدیر و تشکر از سپاه به‌علت اجرای عملیات وعده صادق۲ گفت: امیدوار هستیم که نابودی کامل این رژیم کودک‌کش سریع‌تر اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید

 وی با تأکید بر اینکه در خصوص شکایاتی که از ادارات به فرمانداری شده است به‌صورت جدی پیگیر تخلفات بوده‌ایم، افزود: باید در جلساتی که در فرمانداری تشکیل می‌شود و مصوبات موردی بررسی قرار می‌گیرد، اجرای آن توسط مدیران دستگاه‌ها پیگیری شود.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه نظارت زمانی اثرگذار خواهد بود که خروجی آن را در سطح شهر ببینیم، متذکر شد: هنر ما این است که مردم را با تصمیمات درست همراه کنیم و پاسخگویی به افکار می‌تواند اعتماد عمومی را به‌دنبال داشته باشد، عملکرد ما در تحقق این مهم تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر نانوایی‌ها به‌صورت هفتگی و مستمر در بحث پخت، وزن، قیمت و کیفیت باید صورت گیرد و کالاهایی که بیش‌ترین اثرگذاری را در جامعه دارند با اولویت مصرف‌ و افزایش قیمت رصد شوند.

ذوالقدر ضمن اشاره به رصد تأمین داروهای خاص در داروخانه‌ها دارای مجوز، تصریح کرد: به لحاظ فراوانی هیچ مشکلی در بازار نداریم و همه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در بازار موجود است.

وی اظهار داشت: در عموم کالاها شاهد ثبات قیمت بودیم و فقط برخی کالاهای خاص افزایش قیمت داشتند که قابل کنترل است و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده تا مشکل حل شود و با متخلفان برخورد جدی صورت بگیرد‌.

فرماندار ابهر تأکید کرد: مردم تخلفات کم‌فروشی و گران‌فروشی اصناف مختلف را به سامانه نظارت و بازرسی، با شماره ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و سایر نهادهای مربوطه گزارش دهند و مسئولان مربوطه نیز موظف هستند برخوردهای جدی قانونی با این قبیل تخلفات را انجام دهند و با ارائه گزارش به شهروندان، آن‌ها را در جریان اقدامات انجام شده توسط نهادهای متولی قرار دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۹
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹