logo
امروز : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۱۲۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون عمرانی فرماندار شهرستان خدابنده خبر داد:

برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی در خدابنده

برگزاری-سرشماری-عمومی-کشاورزی-در-خدابنده
معاون عمرانی فرماندار شهرستان خدابنده از برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی سال جاری از تاریخ ۱۲ تا ۲۶ آبان با حضور ۲۲ مامور و هشت کارشناس در بالاترین سرشماری در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ جلسه سرشماری عمومی کشاورزی سال جاری در فرهنگ‌سرای اشراق شهر قیدار شهرستان خدابنده با حضور بیگدلی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان، کارشناسان آماری و فنی از استان زنجان، قاسملو معاون عمرانی فرماندار و دهیاران بخش‌های تابعه شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در ابتدای جلسه داوود قاسملو به اهمیت سرشماری عمومی کشاورزی و ارائه اطلاعات دقیق از سوی کارشناسان اشاره کرد و گفت: با ارائه مختصات به‌موقع و سرشماری دقیق و درست می‌توان دولت را بر انجام به‌موقع و درست و صحیح کارها یاری رساند و طبق آمار، کشور در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در این امر دخیل هستند و این سرشماری عمومی کشاورزی بر مبنای اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه فعالیت خواهد کرد افزود: ارائه آمار غلط باعث خواهد شد دولت امور اجرایی کشور را نادرست و بر پایه اطلاعات غلط انجام دهد.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان خدابنده ادامه داد: مشاهده کرده‌ایم برخی دستگاه‌ها و ارگان‌ها مثل مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان آمار و هم‌چنین بانک مرکزی در ارائه آمار و اطلاعات نادرست عمل می‌کنند پس باید در این مرحله با اجرای دقیق سرشماری و همکاری همه مردم با کارشناسان و ماموران به‌ویژه در بحث روستاها دقت کافی حاصل شود و این نقطه سرشماری برای دولت بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که آمار، پایه و اساس همه برنامه‌ریزی‌ است اضافه کرد: سرشماری عمومی کشاورزی سال جاری از تاریخ ۱۲ تا ۲۶ آبان ۱۴۰۳ با حضور ۲۲ مامور و هشت کارشناس در بالاترین سرشماری در سطح شهرستان خدابنده انجام می‌شود.

وجیه‌اله بیگدلی نیز در این جلسه گفت: آمار دقیق باعث خواهد شد کشور در ریل پیشرفت و آبادانی حرکت کند.

وی از دهیاران درخواست کرد در زمینه سرشماری عمومی کشاورزی سال جاری با کارشناسان و ماموران این حوزه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان ادامه داد: شهرستان خدابنده جهادی‌ترین شهرستان در سطح استان در همه مراحل چه عمرانی و چه در سایر حوزه‌ها است.

وی اضافه کرد: سرشماری عمومی کشاورزی سال جاری، ششمین سرشماری کشاورزی در سطح کشور است و شهرهای ابهر، قیدار، دندی و زنجان مورد سرشماری قرار خواهند گرفت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۰
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۹
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹