logo
امروز : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۲۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان تاکید کرد:

تشدید نظارت بر نانوایی‌های استان زنجان

تشدید-نظارت-بر-نانوایی‌های-استان-زنجان
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه هرگونه تخلف در نانوایی‌ها پیگرد قانونی دارد گفت: در دور دوم بازرسی‌ها هیچ اغماضی در برابر تخلفات نخواهد بود.

سجاد مقدمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اعلام خبر تشدید نظارت بر نانوایی‌های استان، از برخورد قاطع با هرگونه تخلف در این حوزه خبر داد و اظهار کرد: در دور دوم نظارت‌ها هیچ اغماضی در برابر تخلفات نخواهد بود و پرونده متخلفان بلافاصله به تعزیرات معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه با متخلفان برخورد قانونی می‌شود ابراز کرد: یکی از تخلفات رایج، استفاده از کارتخوان‌های غیر از کارتخوان مخصوص نانوایی بوده که غیرمجاز است و به شدت ممنوع بوده و با آن برخورد جدی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌ها، مراتب را از طریق تلفن ۳۳۳۳۴۰۴۰ به اتاق اصناف گزارش دهند گفت: گزارشات بلافاصله بعد از دریافت بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای نظارت بهتر بر نانوایی‌ها، تیم بازرسی هر کدام متشکل از ۱۰ گروه دو نفره کار نظارت را انجام می‌دهند، عنوان کرد: این تیم‌ها به طور مداوم تمامی نانوایی‌های استان را رصد می‌کنند تا از رعایت قانون و مقررات توسط نانوایان اطمینان حاصل کنند.

برخورد جدی با کم‌فروشی در نانوایی‌ها

مقدمی با تاکید بر اینکه در بازرسی‌های اخیر، کم‌فروشی و وزن چانه‌های نان به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان داشت: در دور دوم شدت نظارت‌ها بیش‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه هیچگونه تخلفی در این زمینه مماشات نمی‌شود و پرونده متخلفان بلافاصله به تعزیرات حکومتی استان معرفی خواهد شد خاطرنشان کرد: تا ۲۱ مهرماه ۵۵۰ مورد بازرسی از نانوایی‌ها انجام شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه در این بازرسی‌ها تعداد تخلفات نانوایی‌ها ۱۱۸ مورد بوده است بیان کرد: در این بازرسی‌ها ۴۷ مورد کم‌فروشی، ۱۲ مورد گران‌فروشی، ۴۴ مورد عدم مماشات، چهار مورد عدم نرخنامه محرز و تشکیل پرونده شدند.

وی با تاکید براینکه پرونده ۲۴ مورد از تخلفات به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد بیان کرد: مابقی تخلفات بررسی و پرونده آن‌ها به تعزیرات ارسال خواهد شد.

مقدمی در خصوص مشکلات پیش‌آمده در سیستم کارتخوان برخی نانوایی‌ها ضمن تایید بروز این مشکل در دو روز گذشته، اعلام کرد: این مشکل بلافاصله برطرف شده و در حال حاضر تمامی کارتخوان‌ها به درستی کار می‌کنند. 

وی تاکید کرد: نرخ‌های جدید نان در تمام نانوایی‌ها به صورت واضح در معرض دید مشتریان نصب شده و قیمت‌ها در سیستم کارتخوان‌ها نیز به‌روزرسانی شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از تمامی شهروندان درخواست می‌کند تا با همکاری و گزارش به موقع تخلفات، به بهبود کیفیت خدمات‌رسانی در حوزه نان کمک کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۸
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰