logo
امروز : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۱۲۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با برگزاری نمایشگاه فناوری جهان؛

هیأت تجاری زنجان به دبی اعزام می‌شود

هیأت-تجاری-زنجان-به-دبی-اعزام-می‌شود
هیأت تجاری و فناوری اتاق بازرگانی زنجان به منظور حضور در بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری جهان جیتکس (Gitex Global) 2024 به دبی اعزام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری و استارتاپی جهان از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ مهر ۱۴۰۳ در محل مرکز تجارت جهانی دبی به امارات متحده عربی، هیأت تجاری و فناوری اتاق بازرگانی زنجان متشکل از فعالان حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، صنایع، معدن، کشاورزی و غیره به دبی اعزام خواهند شد. 

بیشتر بخوانید

نمایشگاه جیتکس، دروازه‌ ورود به دنیای فناوری، امسال با شعار جهان خود را پیدا کنید، برگزار می‌شود که محلی برای ملاقات رهبران و بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان جهت هم‌اندیشی و تبادل نظر است.

اتاق بازرگانی زنجان نیز با توجه به فعالیت‌های فناوری و استارتاپی استان و ظرفیت قابل‌توجه فعالان این حوزه‌‌، همچنین به‌دلیل قطب بودن استان در مبحث برق و الکترونیک تلاش می‌کند با اعزام این هیأت، فرصتی را به‌منظور همکاری جهانی برای اقتصاد آینده،  بهره‌برداری از دنیای تکنولوژی در راستای تسهیل تولید و تجارت، شبکه‌سازی و همتایابی، ملاقات با سرمایه‌گذاران، دستیابی به بازارهای جدید و ... را فراهم کند. 

نمایشگاه جیتکس دبی در مدت پنج روز آخرین دستاوردها و نوآوری‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات را در بخش‌های هوش مصنوعی، شهرهای هوشمند، بیگ‌دیتا، اینترنت اشیاء، ارتباطات هوشمند، فناوری پایدار، فناوری مالی، فین‌تک، بلاک‌چین، فناوری 5G، حمل و نقل هوشمند، امنیت سایبری، رباتیک، چاپ سه‌بعدی، پهپاد، مراکز داده، بازی رایانه‌ای، موبایل، وب۳، زیرساخت و شبکه، نرم‌افزار و سخت‌افزار به نمایش می‌گذارد.

شایان ذکر است نمایشگاه جیتکس دبی در دو ابر سایت نمایشگاهی مرکز تجارت جهانی و دبی هاربر و در ۴۱ سالن برپا خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۰
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۹
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹