logo
امروز : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۴۱۱۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

شجاعت رهبر به رخ دشمن کشیده شد

شجاعت-رهبر-به-رخ-دشمن-کشیده-شد
امام جمعه سلطانیه گفت: شجاعت و در میدان بودن مقام معظم رهبری به رخ دشمن کشیده شد و نشان داد کشور امنیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با بیان اینکه حضور مردم از شهرهای مختلف در نماز جمعه تهران نمایش قدرت مردم در همراهی با رهبر جامعه اسلامی بود، گفت: نماز جمعه نصر، هم نصرت ولایت و هم نصرت جبهه مقاومت بود. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران افزود: دفاع از خاک کشور در مقابل متجاوز حق قانونی ملت‌‌هاست. هم اسلام، هم قانون اساسی ما، هم قوانین بین‌المللی به ما اجازه داده از خود دفاع کنیم و کار درخشان نیروهای مسلح کاملاً قانونی بود. 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خطبه دوم از شخصیت سید حسن نصرالله تجلیل کرد و شهادت او را امید‌بخش و روح او و راه او را زنده دانست، عنوان کرد: دشمن زبون و پلید نمی‌تواند با رزمندگان حزب‌الله و حماس رو به رو شود.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح استخر در زمان وعده داده شده به چشم انتظاری‌ها پایان داده شود. 

حسینی نسب با بیان اینکه باید والدین با مربیان و معلمانِ فرزندان خود ارتباط داشته باشند، افزود: دشمن افکار، باور، اعتقادات و ارزش‌های ما را مورد حمله قرار داده و در این شرایط مساجد بهترین پناهگاه در برابر تهاجم فکری دشمنان هستند و باید در مساجد پناه گرفت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰