logo
امروز : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۱۱۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

نماز جمعه نصر از ایام‌الله است

نماز-جمعه-نصر-از-ایام‌الله-است
امام جمعه شهرستان طارم گفت: عملیات وعده صادق 2 و نماز جمعه نصر از ایام الله است و اقدامات بزرگ در کشور تبیین شود تا به دشمن فرصت روایت داده نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه نماز جمعه تهران که توسط رهبر انقلاب اقامه گشت به نماز جمعه نصر معروف شد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق 2 و نماز جمعه نصر از ایام الله است و اقدامات بزرگ در کشور تبیین شود تا به دشمن فرصت روایت داده نشود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حضور پر شور مردم وعده صادق 3 بود که به لطف خداوند محقق شد، ابراز کرد: تمام جهان این اقدام را به تماشا نشست که در وعده صادق 2 می‌توان گفت که 200 موشک بر سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: حضور پر شور مردم در تمام عرصه‌ها توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند و مقام معظم رهبری در خطبه دوم نماز جمعه هفته گذشته در تهران فرمودند؛ شهادت سید حسن نصرالله مانند شهادت سیدالشهدا (ع) است یعنی زنده‌کننده، درس‌دهنده، ایثار، گذشت و امید آفرین بود.

وی افزود: طوفان‌الاقصی و مقاومت یک‌ساله غزه و لبنان شجره جنبش رژیم غاصب است که حملات مکرر این رژیم منحوس به جایی رسیده است که فقط خواهان حفظ موجودیت خود است.

امام جمعه شهرستان طارم بیان کرد: سیاسیت‌های آمریکا با سیاست‌های ایران 180 درجه اختلاف دارد آمریکایی‌ها حزب‌الله و مقاومت را که جزو فداکارترین نیروها هستند را تروریست می‌نامند.

منصوری ادامه داد: آمریکا باید هر چه سریع‌تر این سگ‌ هار را از منطقه جمع کند حالا نه تنها جمع نمی‌کند حمایت همه جانبه نیز دارد و برخی کشورهای اروپایی از جمله آلمان که صدراعظم این کشور اعلام کرد تبلیغات بیش‌تری به رژیم صهیونیستی خواهد داد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰