logo
امروز : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۱۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان خدابنده:

روستا محور تولید و توسعه کشور است

روستا-محور-تولید-و-توسعه-کشور-است
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان خدابنده گفت: روستا محور تولید و توسعه کشور است و کشاورزان نقش مهمی در تامین امنیت غذایی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ به مناسبت گرامی‎داشت روز ملی روستا و عشایر مراسمی در شهر نوربهار شهرستان خدابنده به میزبانی شرکت تعاونی روستایی نورآباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در این مراسم داوود قاسملو ضمن گرامی‌داشت روز ملی روستا و عشایر و تبریک این مناسبت به تولیدکنندگان بخش کشاورزی در سخنان خود گفت: روستا محور تولید و توسعه کشور  است و کشاورزان نقش مهمی در تامین امنیت غذایی دارند.

وی با بیان اینکه همه نهادها و سازمان‌های مرتبط با توسعه روستایی باید در جهت ارتقای شاخص‌های توسعه روستایی، تامین و توسعه زیر ساخت‌ها، افزایش بهره‌وری عناصر و عوامل تولید محصولات کشاورزی، توانمند‌سازی و ظرفیت‌سازی تشکل‌ها و نهادهای محلی تلاش کنند افزود: با این کارها شاهد رشد و تعالی بیش‌تر جامعه روستایی خواهیم بود.

در ادامه مراسم کرمی زرندی ضمن تبریک روز روستا و عشایر به کشاورزان بیان داشت: روستا بخش مولد و زیر ساخت جامعه و حیات اقتصادی، توسعه و استقلال کشور است که نقش ارزنده‌ای در رشد اقتصادی، امنیت غذایی و پیشرفت کشور دارد.

وی با بیان اینکه روستا کانون تلاش، تولید و نقطه اتکای خود کفایی، سمبل صداقت، مهربانی و الگوی جامع همه ارزش‌های ملی و دینی است به نقش، رسالت و جایگاه تعاون روستایی و وظایف و برنامه‌های این سازمان اشاره کرد و گفت: تعاون روستایی حامی و پشتیبان تولید در روستا است و در پشتیبانی و حمایت از تولید و امنیت غذایی نقش محوری دارد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده ادامه داد: شبکه تعاونی‌های روستایی با محوریت مردم در راستای تحقق شعار سال به خوبی ایفای نقش می‌کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱