logo
امروز : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۱۱۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
روشندل موفق زنجانی:

روشندلی دلیلی بر توقف استعداد نیست

روشندلی-دلیلی-بر-توقف-استعداد-نیست-
روشندل موفق زنجانی گفت: روشندلی دلیل بر توقف استعداد نیست باید از تمام نعمت‌هایی که خداوند منان در اختیار انسان قرار می‌دهد بتوان حداکثر استفاده را داشت.

مجید موحد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه نابینایی پایان راه نیست و افرادی که دچار نابینایی هستند نیاز به حمایت دارند، اظهار کرد: از سن ۱۱ سالکی با مداحی آشنا شدم و با تشویق اطرافیانم این استعداد را در خود پرورش دادم و امروز به لطف خدا جزو قاریان و مداحان موفق استان هستم. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه افتخاری برای من است که از زمان کودکی وارد حوزه نوحه‌خوانی شده‌ام و برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در ایام ولادت و شهادت در مجالس مختلف نوحه و مرثیه‌سرایی دارم، ابراز کرد: برای ائمه (ع) خواندن نعمت است و من به آن افتخار می‌کنم.

روشندل موفق زنجانی عنوان کرد: به غیر از نوحه‌خوانی هفته‌ای چهار جلسه مشغول هیأت‌های سجادیه، سیه‌پوشان‌حضرت رقیه (س)، چهارده معصوم و حضرت رقیه (س) هستم و افتخار دارم در خدمت دوستان باشم و علاوه بر آن کلاس مداحی هم یکشنبه شب‌ها از ساعت ۲۱ در آستان مقدس سید ابراهیم (ع) برگزار می‌شود که علاوه بر شهر زنجان از بیجار و تاکستان نیز در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مشکل بینایی بنده به صورت مادرزادی بوده و هرگز دست از سعی و تلاش برداشته‌ام و همیشه حضور خدا را در زندگی خود احساس کردم، ادامه داد: در دوران دانش‌آموزی و دانشجویی در مسابقات قرآنی شرکت داشتم و در هر دوره مقام‌آور بوده‌ام.

روشندل موفق زنجانی گفت: هر کدام از دوستان روشندل من در حیطه‌های مختلف اعم از پزشکی، کارهای اقتصادی مشارکت دارند و روشندلی دلیل بر توقف استعداد نیست باید از تمام نعمت‌هایی که خداوند منان در اختیار انسان قرار می‌دهد بتوان حداکثر استفاده را داشت.

موحد تأکید کرد: از دیگر فعالیت‌های بنده رشته اذان است که مقام استانی و کشوری زیادی کسب کرده‌ام.

وی افزود: روشندلان در استان مشکلات مختلف و متفاوتی دارند آن‌ها انسان‌هایی بسیار منظم و دقیق هستند و کاری نیست که این عزیزان نتوانند انجام دهند و بسیار انسان‌های توانمندی هستند.

روشندل موفق زنجانی عنوان کرد: از جمله دغدغه افراد نابینا در جامعه شغل است امید است مشکلات مربوطه در این حوزه حل شود تا باری از دوش روشندلان عزیز در جامعه برداشته شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۰
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۹
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹