logo
امروز : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۱۱۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس خبر داد:

افزایش ۴۰۰ میلیارد ریالی اعتبارات ورزشی

افزایش-۴۰۰-میلیارد-ریالی-اعتبارات-ورزشی-
نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال به اعتبارات ورزشی شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه افزوده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ منصور علیمردانی امروز بعد از ظهر در جمع خبرنگاران گفت: در دیدار با وزیر ورزش و‌ جوانان ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به حوزه ورزش و‌ جوانان شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه اختصاص یافت این در حالی است که قبلاً نیز ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده بود.

بیشتر بخوانید

وی ضمن اشاره به اینکه در ۱۵۲ روستای حوزه انتخابیه فقط یک زمین چمن در حال اجرا داریم، افزود: سرانه ورزشی در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه با کمبودهای بسیاری مواجه است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی از عدم استقبال مناسب از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه ورزش، به مشکل ممانعت از خدمات‌رسانی اورژانس و جمعیت هلال‌احمر  به مراکز تربیت‌بدنی نیز اشاره کرده و تأکید کرد: پیگیر رفع خلأ قانونی این موضوع در سطح ملی هستیم.

وی تصریح کرد: پیگیری و تسریع در به سرانجام رساندن سالن بدمینتون خرم‌دره، زمین چمن شریف‌آباد، سالن‌های ورزشی عمیدآباد و قلعه‌حسینیه، پروژه سالن ۳ هزار نفره ابهر، دیوارکشی سالن عسلک، دیواره سنگ‌نوردی و پیست موتورسواری از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۷
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱