logo
امروز : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۱۱۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری مسابقات کیک‌بوکسینگ در گرگان

برگزاری-مسابقات-کیک‌بوکسینگ-در-گرگان
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان زنجان گفت: مسابقات رده سنی جوانان کیک‌بوکسینگ ۳ و ۴ آبان ماه سال جاری به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد.

اسماعیل کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ در بخش آقایان رده سنی جوانان و بزرگسالان به مناسبت هفته فراجا و یادواره شهدای مقاومت در شهرستان ابهر برگزار شد، گفت: بیش از ۸۰ ورزشکار از شهرستان‌های زنجان، ابهر، دندی، ماهنشان، طارم، خرمدره و قیدار در این رقابت‌ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پس از برگزاری این دوره از مسابقات، نفرات برتر را شناسایی و انتخاب کرده تا برای اعزام به مسابقات قهرمان کشوری جوانان خود را آماده کنند. این رقابت‌ها ۳ و ۴ آبان ماه سال جاری به میزبانی شهر گرگان خواهد بود.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان زنجان با اشاره به اینکه پس از برگزاری  مسابقات قهرمان کشوری جوانان، اردوی انتخابی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: رده سنی بزرگسالان نیز به اردوی انتخابی خواهند رفت و برگزاری مسابقات و لیگ کشوری را هم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همواره سطح استقبال از ورزش‌های رزمی در استان زنجان بسیار خوب بوده و نسبت به سال گذشته طبق بیمه‌های ورزشی و کارت‌های عضویت ۸ درصد رشد داشته‌ایم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱