logo
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۱۰۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای طارم:

تفاهم‌نامه همکاری با سپاه منعقد شد

تفاهم‌نامه-همکاری-با-سپاه-منعقد-شد-
رئیس مرکز آموزش فنی‌‌ و‌‌ حرفه‌ای شهید‌ مطهری طارم از انعقاد تفاهمنامه همکاری فی‌مابین این مرکز و سپاه شهرستان در راستای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حسین صادقلو در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا گفت: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی بر‌ اساس نیازسنجی طرف مقابل بوده و ارزشیابی مهارت‌آموختگان بر‌اساس قوانین و مقررات سازمان آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای انجام خواهد‌ شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کلیه فعالیت‌های مهم آموزش‌های مهارتی فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان در دو بخش دولتی و غیر‌دولتی در راستای اشتغال پایدار و هدفمند مهم و ارزشمند است و بیان کرد پیروی از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی تاکید کرد: با آموزش‌های غیر‌مجاز در شهرستان برخورد می‌شود و این مهم مستلزم هماهنگ بودن مدیران با نماینده انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد انجام می‌گیرد. پیگیری و عنوان کردن مشکلات و مطالبات آموزشگاه‌ها در جلسات و همچنین هماهنگی برگزاری دوره‌های آموزشی کارگاه‌ها با دوره های تعریف شده در پورتال از دیگر موارد مهم جلسه بود که اعضا به بحث و گفتگو پرداختند.

رئیس مرکز آموزش فنی‌‌ و‌‌ حرفه‌ای شهید‌ مطهری طارم از انعقاد تفاهمنامه همکاری فی‌مابین این مرکز و سپاه شهرستان در راستای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه هم خبر داد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر