logo
امروز : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۱۰۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر خبر داد:

توزیع ۳۰۰ پک بهداشتی بین نیازمندان

توزیع-۳۰۰-پک-بهداشتی-بین-نیازمندان
سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر گفت: ۳۰۰ بسته پک بهداشتی به ارزش ۵ میلیون ریال بین خانوارهای بی‌بضاعت شهرستان ابهر توزیع شد.

فرشید محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: ۳۰۰ بسته پک بهداشتی به ارزش ۵ میلیون ریال بین خانوارهای بی‌بضاعت شهرستان ابهر توزیع شد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: واحد داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر، در سال ۱۴۰۳ با هم‌افزایی، مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با مؤسسات و تشکل‌های مردم‌نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر با بیان اینکه این طرح گام مهمی در راستای توانمندسازی جوامع محلی با بهره‌گیری از خادمان داوطلب مردمی است، تصریح کرد: در پی تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به کشورهای غزه، لبنان و یمن و نقض آشکار حقوق بشردوستانه از سوی این رژیم غاصب، جمعیت هلال‌احمر با اعلام فراخوان رسمی، کمک‌های نقدی مردم و خیران نوع‌دوست شهرستان ابهر را جمع‌آوری می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه انتظار است مردم خیر و نیکوکار شهرستان مانند سنوات گذشته در این مسیر مقدس قدم بردارند و در حد توان خود به مردم مظلوم این کشورها کمک کنند، اظهار داشت: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی برای مردم غزه به شماره‌ حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶، شماره شبا: IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا کد دستوری ۵#*۱۱۲* نزد بانک مرکزی واریز کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: برای کمک به مردم لبنان نیز از طریق بانک ملی به شماره حساب۹۹۹۹۹، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹، شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ و یا کد دستوری #۱*۱۱۲* مبالغ مورد نظر خود را واریز کنند.

وی تأکید کرد: برای کمک به مردم یمن نیز از طریق بانک ملت، شماره حساب

۹۹۹۹۹، شماره کارت، ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸، شماره شبا IR۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ و کد دستوری #۷*۱۱۲*، در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۷
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱