logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۱۰۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت آبفا استان زنجان مطرح کرد:

بهره‌برداری از چاه حفاری‌شده در ماهنشان

بهره‌برداری-از-چاه-حفاری‌شده-در-ماهنشان
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه چاه آب حفاری‌شده در ماهنشان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این چاه با عمق ۱۰۰ متر حفر شد که چهارمین چاه تأمین آب شهر است.

علی‌محمد نادرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در سطح شهر ماهنشان طی سال‌های گذشته تدابیری اندیشیده شده تا در تأمین آب این شهر دچار مشکل نشویم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برای این اقدام در پارک ساحلی، در ورودی شهر چاهی حفر شد، افزود: اما چاه حفر شده به نتیجه نرسید و مجدد جانمایی انجام شد و چاه دیگری برای تأمین  آب شهر مورد حفاری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر اینکه با اضافه شدن آب چاه مذکور انتظار می‌رفت تابستان امسال در زمینه تأمین آب شهر ماهنشان مشکلی وجود نداشته باشیم، عنوان کرد: تا یک بازه‌ای مسئله‌ای در تأمین آب وجود نداشت ولی با توجه به افت شدید آبدهی چاه‌ها و کاهش آن از  ۴۵ لیتر در ثانیه به ۲۵ لیتر در ثانیه موجب بروز مشکل در تامین آب شد.

وی یادآور شد: در مواجه با این مشکل با اتخاذ تدابیر لازم شد و بلافاصله با پیگیری‌های لازم دستگاه و تیم حفاری در محل مستقر شده و در طی این اقدام نتیجه مطلوب حاصل شد.

نادرخانی با بیان اینکه با حفر چاه مذکور نه تنها مشکل کم‌آبی کنونی شهر حل شد، ادامه داد: بلکه این شهر در تابستان‌ سال‌های آتی در زمینه تأمین آب مشکلی نخواهند داشت.

 وی یاد‌آور شد: در این عملیات یک حلقه چاه به عمق ۱۰۰ متر حفر شد که به عنوان چهارمین چاه تامین آب شهر ماهنشان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه تأمین آب پایدار در این شهر با کمک مسئولان شهرستانی و صبر و همراهی اهالی محقق شد، عنوان کرد: این یاری کمکی بزرگ و قوت قلب برای ما بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲