logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۴۱۰۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان:

رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده‌ای دریافت کرد

رژیم-صهیونیستی-پاسخ-کوبنده‌ای-دریافت-کرد
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان گفت: سران رژیم صهیونیستی سیلی محکمی خوردند و پیام مهمی دریافت کردند، آن پیام این است که جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید، تجاوز و طمع‌ورزی به استقلال، امنیت ملی را با پاسخ کوبنده و قاطع جواب خواهد داد.

ابوالفضل شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: نماز دیروز در زیر آسمان ایران، نماز عشق شجاعت و سرور در درگاه باری‌تعالی بود. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سخنرانی تاریخی، حساس مقام معظم رهبری در خطبه‌های نمازجمعه تهران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منطقه و جهان داشت، افزود: این بیانات سرشار از امیدی روشن به آینده، رهبری مسلمانان را به اتحاد علیه «دشمن مشترک» و «متجاوز» رژیم صهیونیستی فرا خواندند چراکه مقاومت در مقابل ظلم و ستم نتیجه‌ای جزء پیروزی عاقبت به خیری نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان مطرح کرد: رهبر ایران همچنین عملیات هفتم اکتبر و پاسخ موشکی ایران را اقدامی مشروع علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل توصیف و تاکید کردند که دشمن ملت ایران، همان دشمن ملت فلسطین، لبنان، عراق، مصر، سوریه و یمن است. 

وی با تاکید بر اینکه کم‌تر از یک هفته پس از ترور شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد عملیات وعده صادق ۲ رخ داد، ادامه داد: حمله موشکی موفق سپاه پاسداران یک عمل مشروع بود.

شاهمرادی تصریح کرد: یکی از مشخصه‌های نماز جمعه، لبیک به فرمان مقام ولایت در حمله به رژیم کودک‌کش و تشکر ویژه از سپاه و سایر نیروهای مسلح و دفاع بود.

وی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه همانند همیشه راهگشا، امید‌آفرین است گفت: این بیانات به همان میزان یأس و ترس و ناامیدی را در دل دشمنان در پی دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان یادآور شد: عملیات موشکی ایران آثار روانی ملموس و آشکاری را در دنیا داشته است، این عملیات قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین ضعف رژیم صهیونسیتی را در نظر مردم جهان، آشکار کرد.

وی با تاکید بر اینکه حمله موشکی ایران نشان از قدرت و اقتدار آن است، مطرح کرد: این اقدام از دیدگاه جهانی نشان از این داشت که رژیم صهیونیستی شکست‌پذیر است.

شاهمرادی گفت: عملیات وعده صادق ۲ قطعاً دستاوردهای پنهان و آشکار داشته است، در این عملیات با استفاده از موشک‌های جدید قدرت موشکی ایران بر همگان ثابت شد، البته ایران موشک‌های قوی‌تر هم دارد که هنوز از آن‌ها رونمایی نکرده است.

وی گریزی به حضور مردم در نماز جمعه تاریخی تهران زد و بیان کرد: این  حضور در نماز جمعه انقلابی تهران به امامت مقام معظم رهبری نشان از اتحاد، همدلی مردم است و خط نشانی بر نابودی دشمنان است که اگر دست از پا خطا کنند با اتحاد مسلمانان در یک آن نابود و ویران خواهد شد.

مدرس دانشگاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ که در پاسخ به این جنایات و از ارزشمندترین عملیات موشکی اخیر جمهوری اسلامی ایران بود، عنوان کرد: کشور ایران توانست پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد و وجود پوشالی رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببرد، برگ زرین دیگری بر افتخارات سپاه عزتمند پاسداران انقلاب اسلامی افزود.

وی با اشاره به اینکه سران رژیم صهیونیستی و استکبار سیلی محکمی خوردند و پیام مهمی دریافت کردند گفت: آن پیام این است که جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید، تجاوز و طمع‌ورزی به استقلال، امنیت ملی را با پاسخ کوبنده و قاطع جواب خواهد داد.

وی عنوان کرد: ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲