logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۱۰۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج:

پیام نمازجمعه نصر پیروزی جهان اسلام است

پیام-نمازجمعه-نصر-پیروزی-جهان-اسلام-است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج با بیان اینکه نمازجمعه نصر آغازی برای پایان رژیم غاصب صهیونیستی است و پیامی برای پیروزی نهایی جهان اسلام با محور مقاومت بود، گفت: اصلی‌ترین پیام این نماز لزوم وحدت مسلمانان بود.

مهدی صفاییان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت مبارز بزرگ سید حسن نصرالله و همراهان ایشان بالاخص سردار عزیز نیلفروشان که تمام عمر با عزت‌شان را برای سربلندی و سرافرازی اسلام گذاشتند، گفت: شاهد برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی بودیم و مردم همیشه در صحنه ثابت کردند پشتیبان انقلاب و ولایت هستند و تا پای جان از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه روز گذشته که به جمعه نصر معروف شد رهبر عزیز و معظم انقلاب برخلاف تصور جهانیان و علی‌رغم نگرانی مردم و مسئولان با شجاعت کامل در نماز جمعه حضور پیدا کردند، افزود: ایشان نشان دادند از صحبت‌های مسئولان رژیم کودک‌کش و پوشالی صهیونیستی به هیچ‌وجه واهمه‌ ندارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج تصریح کرد: حضور ایشان قوت قلبی برای مردم ستم‌دیده و مظلوم فلسطین و سایر ملت‌های مظلوم دنیا بود. از سوی دیگر ملت بزرگ ایران نیز با حضور میلیونی در نماز جمعه، حمایت همه‌جانبه خود از رهبر بزرگ انقلاب را ابراز کردند. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن ملت ایران همان دشمن ملت فلسطین لبنان سوریه و یمن است و دشمن سعی می‌کند با شیوه‌های مختلف مانند جنگ روانی یا با حملات نظامی، تحریم و غیره به اهداف خود دست یابد و در برابر این تلاش‌ها هر ملتی حق دارد از کشور و آب خاک خود در مقابل تجاوز بیگانه دفاع کند.

صفاییان با توضیح اینکه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و اینکه دشمن ملت ایران و فلسطین یک دشمن مشترک با اهداف مشترک است، متذکر شد: ما باید سعی کنیم تا با تقویت اتحاد خود در برابر این دشمن محکم بایستیم و پا پس نکشیم.

وی عنوان کرد: بعد از شهادت مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله و قبل از ایشان در شهادت شهید اسماعیل هنیه و همینطور سردار زاهدی و سردار نیلفروشان، این حق مسلم و طبیعی جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود تا جلوی این دشمن خونخوار بایستد و با یک حرکت سنجیده و عمل شده ضمن گوشمالی رژیم صهیونیستی و پشتیبان اصلی‌شان آمریکای جنایت‌کار بفهمانند قدرت بازدارندگی ایران بیش از چیزی است که آن‌ها تصور می‌کنند و هر زمان اراده کنند می‌توانند هر نقطه از خاک رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ کم‌ترین مجازات برای صهیونیست‌ها بود، تأکید کرد: همان‌گونه که رهبر معظم فرمودند: ما در طرح‌ریزی برای این عملیات نه تعلل کردیم و نه شتاب‌زده عمل کردیم و هر زمان دیگری نیز لازم باشد عملیات کوبنده‌تری خواهیم داشت. 

وی با تأکید براینکه دشمن تصور کرده با شهادت این سرداران عزیز می‌تواند جلوی این حرکت بزرگ را بگیرد، خاطرنشان کرد: خواسته بزرگ این شهدا این است که امید خودمان را از دست ندهیم و در مسیر مبارزه تردید نداشته باشیم، شهید سید حسن نصرالله در طول سالیان دراز مجاهدت خود شجره طیبه حزب‌الله را مجدد طرح‌ریزی کرد و مرحله به مرحله رشد داد.

صفاییان اظهار داشت: دشمن باید بداند این شجره طیبه به حیات خود ادامه خواهد داد تا روزی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: هر ضربه به رژیم صهیونیستی خدمت به کل انسانیت است و دفاع از حزب‌الله خدمت بزرگ و حیاتی در دنیای اسلام است.

 وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم بی‌ریشه و ناپایدار است، ابراز داشت: رژیم صهیونیستی فقط ابزاری است برای اینکه آمریکای جنایت‌کار بتواند از طریق آن به اهداف خود در منطقه برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج تأکید کرد: این رژیم بزرگ‌ترین عامل عقب‌ماندگی منطقه است و کشور ایران با اتحاد، همدلی و پشتیبانی از ولایت و تدبیر ایشان می‌تواند به تمامی مشکلات غلبه کرده و پشت دشمن قسم خورده خود را به خاک بمالد، این اتحاد و همدلی که روز گذشته در جمعه نصر دیده شد رژیم کودک‌کش و پشتیبان اصلی آن آمریکای جنایت‌کار به هیچ کدام از اهداف پلید خود دست نخواهد یافت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲