logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۴۱۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

دایر شدن یک هزار و 50 پایگاه در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها

دایر-شدن-یک-هزار-و-50-پایگاه-در-مرحله-دوم-جشن-عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از دایر شدن یک هزار و 50 پایگاه در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس استان خبر داد.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها با اشاره به برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه‌ها قبل از بازگشایی مدارس اظهار کرد: مرحله نخست استقبال خوبی مواجه شد به طوری که شاهد مشارکت یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مردم استان بودیم.

وی با اشاره به اشاره به همزمانی مرحله دوم این جشن با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان عنوان کرد: به همین دلیل مرحله دوم با عنوان مهر عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها ابراز کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق و احسان در بین دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی مطرح است، گفت: در جامعه ولایی و زنجان که به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی معروف است انتظار این است تا همه در رفع نیازهای نیازمندان سهیم باشند.

صفری به دایر شدن یک هزار و 50 پایگاه در سطح مدارس در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: امید است در این مرحله نیز شاهد حضور پررنگ دانش‌آموزان در کمک به نیازمندان باشیم.

وی با بیان اینکه معلمان با تربیت دانش‌آموزان کار انبیایی انجام می‌دهند، تصریح کرد: اکنون نیز شاهد خلق صحنه‌های زیبا در دستگیری از نیازمندان هستیم.

مدیرکل کمیته استان زنجان با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان و با بیان اینکه این دست‌گیری حیات طبیه را رقم می‌زند، اظهار کرد: اجر اخروی از این گونه اقدامات و کمک‌ها حاصل می‌شود.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر