logo
امروز : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۰۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

عملیات وعده صادق 2 غرورآفرین بود

عملیات-وعده-صادق-2-غرورآفرین-بود
امام جمعه شهرستان طارم گفت: رژیم صهیونیستی ضربه سنگین از عملیات وعده صادق 2 خورده و این غرورآفرین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه شهادت شهید مقاومت دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله و تعدادی از فرماندهان از جمله سردار نیلفروشان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، اظهار کرد: عملیات وعده صادق 2 غرورآفرین بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه جا داد خسته نباشید خدمت نیروهای مسلح به‌خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته باشیم، ابراز کرد: سپاه غرور ایران است و اجازه نمی‌دهد رژیم صهیونیستی به آرزوهای چند ساله خود برسد و این اقدام نیز فقط سیلی بود ولی سنگین‌تر از دفعه قبل که رژیم منحوس باید آن را درک کند.

امام جمعه شهرستان طارم افزود: در سالگرد غرورآفرین طوفان‌الاقصی قرار داریم که بیانگر ضربه سنگین و غیرقابل ترمیم برای دشمن بود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از 85 بمب سنگرشکن نشان از عمق کینه دشمن از شهید سید حسن نصرالله بود و مقام معظم رهبری فرمودند؛ بر همه مسلمانان فرض است، ادامه داد: یعنی به نوعی حکم جهاد دادند و هر کس با هر امکاناتی در رویارویی با رژیم صهیونیستی ایستادگی کند.

امام جمعه شهرستان طارم ادامه داد: نیروی انتظای مجری قانون بوده و امنیت در کشور متعلق به همه است و آنان نگهبانان بیداری هستند که از استقلال کشور مراقبت می‌کنند.

منصوری عنوان کرد: مواظب باشیم و اجازه ندهیم تا نیروی انتظامی تضعیف شود، چراکه این امر باعث ضعیف شدن خانواده و جامعه خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲