logo
امروز : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۰۹۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار دندی خبر داد:

اجرای عملیات پیاده‌رو‌سازی در خیابان‌های دندی

اجرای-عملیات-پیاده‌رو‌سازی-در-خیابان‌های-دندی
شهردار دندی با بیان اینکه عملیات پیاده‌رو‌سازی در خیابان‌های اصلی دندی در حال انجام است گفت: برای انجام این امر مساحتی بالغ بر ۲ هزار متر مربع سنگ‌فرش خریداری شده است.

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: عملیات پیاده‌رو‌سازی در خیابان‌های اصلی دندی در حال انجام است که برای انجام این امر مساحتی بالغ بر ۲ هزار متر مربع سنگ‌فرش خریداری شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جدول‌کشی نیز در بافت قدیم شهر دندی با هدف اصلاح و رفع عیوب در حال حاضر از پروژه‌های شهرداری است.

شهردار دندی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جدول‌ها و خط‌کشی خیابان‌ها علاوه بر اینکه امری ضروری است ادامه داد: تحقق این امر در زیباسازی شهری نیز موثر است.

وی با تاکید بر اینکه زنگ‌آمیزی جدول و خط‌کشی خیابان‌ها از روزهای اخیر آغاز شده است گفت: برای اجرای دقیق این عملیات دستگاه نیمه اتوماتیک توسط شهرداری خریداری شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: برای خرید این دستگاه مبلغی بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان هزینه شده است و وجود این امر سبب می‌شود رنگ‌آمیزی و خط‌کشی به صورت دقیق انجام شود و از طرفی برای انجام این امر می‌بایست از زنجان نیرو درخواست می‌کردیم که اکنون توسط نیروهای خود شهرداری انجام می‌شود و به مراتب هزینه‌ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سنگ‌فرش سایر خیابان‌های شهر دندی نیز در برنامه شهرداری است گفت: اما محدودیت بودجه سبب شده است ما نتوانیم در حال حاضر این امر را انجام دهیم ولی در لیست برنامه‌های شهرداری قرار دارد.

شهردار دندی گفت: البته انجام سنگ‌فرش سایر خیابان‌های دندی همکاری و همراهی مردم را می‌طلبد‌.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۸
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳