logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۴۰۹۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان خبر داد:

توزیع ۳۸۷ بسته تحصیلی در ماهنشان

توزیع-۳۸۷-بسته-تحصیلی-در-ماهنشان
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان گفت: در شهرستان ماهنشان ۳۷۸ بسته تحصیلی در جامعه هدف مشترک بین آموزش و پرورش و کمیته امداد توزیع شد.

معصومه ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: جشن عاطفه‌ها در تمام مدارس شهرستان ماهنشان و با حضور دانش‌آموزان ماهنشانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی گریزی به اجرای مراسم جشن عاطفه‌ها زد و افزود: مراسم جشن عاطفه‌ها در دبیرستان کوثر شهرستان ماهنشان صورت یک کار بسیار ارزشمند و مشترک بین آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح شهرستان در حال انجام است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان اظهار کرد: در این راستا آموزش و پرورش شهرستان همکاری‌های قابل توجهی با این نهاد داشته است که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه این نهاد امروز در سایه برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کند بهترین خدمت را به جامعه هدف خود ارائه کند، یادآور شد: در شهرستان ماهنشان ۳۷۸ بسته تحصیلی در جامعه هدف مشترک بین آموزش و پرورش و کمیته امداد توزیع شد.

ملکی با بیان اینکه شهرستان غنای فرهنگی بالایی به‌ویژه در نوع دوستی و همدلی است، گفت: امروز هم بار دیگر درس همدلی و نوع دستی را مرور خواهیم کرد و این مسیر را تا رسیدن دانش‌آموزان به آینده روشن ادامه خواهیم داد. 

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از محل برگزاری این رویداد بتوانیم به جامعه هدف خدمت‌رسانی کنیم، تصریح کرد: رویکرد این رویداد و حرکت نگاه تربیتی و پرورشی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان ابراز کرد: درصدد هستیم تا فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری را در بطن جامعه بیش از پیش ترویج داده که یقیناً به دنبال آن آثار برکات زیادی را در جامعه جاری و ساری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها دستاوردهایی دارد ادامه داد: زمینه خدمت کریمانه، ارتقای کرامت انسانی و عزت نفس تعدادی از دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان از جمله دستاوردهای جشن عاطفه‌ها است که توسط دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

ملکی با اشاره به خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان جامعه هدف گفت: تا به امروز ۳۷۸ بسته تحصیلی در شهرستان با همکاری و همراهی خیران و تلاش همکاران در کمیته امداد و همکاری دستگاه‌های مختلف بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳