logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۰۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اوقاف خدابنده خبر داد:

واگذاری زمین به طلبکاران از اوقاف در خدابنده

واگذاری-زمین-به-طلبکاران-از-اوقاف-در-خدابنده-
رئیس اوقاف خدابنده گفت: ما برای همه کسانی که از اوقاف زمین طلب دارند اقدام کرده‌ایم و زمین‌هایشان را به آن‌ها داده‌ایم که البته این کار با هماهنگی‌های لازم از سوی مقامات کشوری و استانی، انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق به مناسبت هفته وقف نشست خبری مدیرکل اوقاف شهرستان خدابنده برگزار شد.

بیشتر بخوانید

علی ذوالقدر در این جلسه ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت شهید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان و هم‌چنین گرامی‌داشت هفته وقف، با قدردانی از زحمات همه اصحاب رسانه شهرستان در جهت پوشش فعالیت‌ها و اقدامات اداره اوقاف در حوزه‌های مختلف بیان داشت: شهر قیدار در سطح کشور با همه وسعتش از لحاظ موقوفه بودن بی‌نظیر است زیرا که شش دانگ آن وقف است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی خدمات اوقاف توسط رسانه‌های شهرستان خدابنده به مردم بسیار مطلوب و ستودنی است افزود: مشارکت‌های خوبی در حوزه‌های فرهنگی، خدمات رفاهی و عمرانی توسط اوقاف صورت گرفته است و این اقدامات باید به اطلاع مردم برسد و اصحاب رسانه در حوزه اطلاع‌سانی نقش به‌سزایی دارند.

رئیس اوقاف خدابنده ادامه داد: ما برای همه کسانی که از اوقاف زمین طلب دارند اقدام کرده‌ایم و زمین‌هایشان را به آن‌ها داده‌ایم که البته این کار با هماهنگی‌های لازم از سوی مقامات کشوری و استانی، انجام شده است.

وی به طرح توسعه حرم مطهر قیدارنبی (ع) نیز اشاره و تاکید کرد: فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی و خدمات رفاهی در طول این مدت مانند موزائیک‌سازی محوطه حرم، ایجاد و راه‌اندازی غرفه‌ها جهت حمایت از تولید و ایجاد کسب و کار، راه‌اندازی زائرسراها برای اسکان مسافران، وضوخانه، آشپزخانه مرکزی، سرویس بهداشتی و سایر خدماتی و رفاهی و عمرانی انجام شده است.

ذوالقدر از واگذاری ۸۵ قطعه زمین به حوزه راه و شهرسازی شهرستان خبر داد و افزود: در دو سال گذشته حدود ۲۲ هکتار زمین به محدوده شهر قیدار آورده شد تا واحدهای مسکونی توسط مردم صورت گیرد.

در پایان هر کدام از اصحاب رسانه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳