logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۰۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی زنجان عنوان کرد:

فعالیت سامانه بارشی در زنجان

فعالیت-سامانه-بارشی-در-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی از روز جمعه تا روز دوشنبه در استان فعال خواهد بود و بارش‌های پراکنده و رگباری دور از انتظار نیست و هشدار سطح زرد در این زمینه صادر شده است.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه سامانه بارشی از امروز تا روز دوشنبه این سامانه در استان فعال خواهد بود اظهار کرد: عمده فعالیت سامانه همراه با رعد و برق و رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه طی این روزها شاهد کاهش دما در برخی مناطق استان خواهیم بود، گفت: دمای فعلی استان ۱۲ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش داشته است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: برای فعالیت سامانه بارشی در استان هشدار سطح زرد صادر شده است و با توجه به بارش‌های رگباری و شدت بالای آن در مناطق مختلف احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

وی گفت: هموطنان نسبت به هشدارهایی که توسط اداره کل هواشناسی استان صادر می‌شود توجه کنند و در ارتفاعات مناطق سردسیر به‌ویژه صبح روز دوشنبه دما نزدیک به صفر درجه خواهد رسید، قرار نگیرند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سلطانیه با پنج و ایجرود با ۳۰ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق استان بودند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴