logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۰۸۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان:

جشن عاطفه‌ها آموزش انفاق است

جشن-عاطفه‌ها-آموزش-انفاق-است
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان گفت: جشن عاطفه‌ها آموزش انفاق است و دانش‌آموزان در این جشن مهربانی و ببخش را که یکی از صفات زیبای خداوند است را تمرین کرده و آموزش می‌بینند.

حجت‌الله حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: جشن عاطفه‌ها در تمام مدارس شهرستان ماهنشان اعم از مدارس شهری و روستایی از اول تا  ۱۰ مهر ماه به همت مدیران مدارس، انجمن اولیا و مربیان و دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این جشن با همکاری نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان انجام می‌شود افزود: جشن عاطفه‌ها روز دهم مهر ماه در دبیرستان دخترانه کوثر به صورت نمادین برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان یادآور شد: امسال برای جمع‌آوری کمک‌ها قلک توزیع نشده و کار جمع‌آوری با مشارکت مسئولان مدارس از دانش‌آموزان و اولیا انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها مهربانی و ببخش را که یکی از صفات زیبای خداوند است تمرین کرده و آموزش می‌بینند عنوان کرد: درس نوع دوستی و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی از دیگر ثمرات این جشن است.

حسنی تصریح کرد: از دیگر اهداف جشن عاطفه‌ها، آشنایی دانش‌آموزان نیکوکاری و ببخش به صورت عملی است.

 وی با تاکید بر اینکه اگر ما فرا بگیریم که ایثار و از خودگذشتگی داشته باشیم و شرایط و اوضاع همنوعان خود را درک کنیم قسمت عمده مشکلات  ما در جامعه حل می‌شود گفت: امروزه باید همه اقشار جامعه دست به دست هم دهیم تا همه کودکان و دانش‌آموزان که شرایط مالی مساعدی ندارد و شاید به این دلیل از تحصیل جا مانده باشند به عرصه علم و دانش برگردند.

 رئیس آموزش و پرورش ماهنشان خاطرنشان کرد: از طرف دیگر از این طریق می‌توان این فرهنگ را به کودکان آموزش داد تا در آینده آنان نیز ادامه دهنده این امر باشند و با پرورش دانش‌آموزان و نخبگان به دستاورهای علمی دست پیدا کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر